Sivut

maanantai 3. maaliskuuta 2014

Miksi juuri penkki?

Mulla on ollut vähän nihkeet fiilikset kirjoitella mitään treenijuttuja, kun tuntuu, ettei sillä rintamalla tapahdu mitään. Mä käyn kuntoilemassa, koska se on kivaa, mutta mitään kerrottavaa ei ole, koska homma ei etene. Se ei etene, koska ei ole tavoitteita, joita kohti voisi edetä. Tavoitteita ei ole, koska en ole keksinyt mitään muuta riittävän kiinnostavaa kuin penkkitulos. Ja penkkiähän ei voi tehdä kunnolla, koska olkapää alkaa heti kipuilla :(

Miksi juuri penkki?
- Se on ollut mun ja siipan yhteinen harrastus jo pitkään. Muut liikkeet ei kiinnosta meitä molempia.
- Mave tuntuu liian pelottavalta selkänikamille ihan tosissaan tehtäväksi.
- Kyykyssä en pääse tarpeeksi syvään, eikä ole mitään järkeä tarkkailla tuloksia vajaassa liikkeessä.
- Yläkropan jumitus ei haittaa niin paljon arkielämää ja muuta liikunnan harrastamista. Penkkitreeniä seuraavana päivänä voi mennä lenkille, mutta kyykkytreenin jälkeen ei oikein kykene.
- Koska mä oon hyvä siinä. Kaikkihan tykkää eniten tehdä asioita, joissa on hyvä, mut mulla tää tuntuu olevan erityisen vahva piirre.

Nyt mä oon tuuminut, että voisin hakea tekemiseen mielekkyyttä ja tavoitteellisuutta ottamalla tän KuntoPlussan juoksuohjelman ihan tosissaan asiakseni. Kolme juoksutreeniä viikossa, vaikka henki menis (vitsi, vitsi ;) ja loppuhuipennuksena Naisten Kymppi juosten, nopeammin kuin viime vuonna!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti