Sivut

tiistai 21. huhtikuuta 2015

Puolipyöreitä

Mulla on synttärit sunnuntaina ja sen kunniaksi Diacor kutsui mut 35-vuotisneuvolaan.
Terkkari kyseli ihan perussettiä töissä viihtymisestä ja jaksamisesta. Ei siitä paljon saa irti, kun menee kivasti, eikä ole mitään syytä valittaa :)
Labratulokset mua kiinnosti paljon enemmän kuin terkkarin kanssa juttelu. Mulla on tallessa edellisen ja nykyisen työpaikan työhöntulotarkastusten tulokset ja nyt naputtelin kaikki samaan taulukkoon:


Aluksi iloitsin, kun nyt tuli enemmän dataa, mutta ne onkin lähinnä vaan erilaisia punasoluhommia, eikä mitään uusia erilaisia asioita.
Yllättävän tasaisesti on arvot pysyneet samoina. Olisin odottanut 2010 arvojen olevan parhaat, koska silloin olin vielä kalorien laskennan jäljiltä hoikemmassa kunnossa (ehkä 75kg). 2006 olin tukevampi kuin 2010, mutta silti nelisen kiloa hoikempi kuin nykyinen 86kg, mikä ei näy arvoissa mitenkään. Toki olen edelleen verrattain nuori, mutta iloitsen kuitenkin siitä, ettei ylipaino pahemmin näy labratuloksissa :)

2 kommenttia:

  1. Hyvät labrat :D Epäiltiinkö sulla kihtiä, vai miksi tuossa otettiin uraatti?

    VastaaPoista
  2. Se kuului niitten pakettiin. Sama setti otetaan tästä lähtien 5 vuoden välein. Sitten pääsee kunnolla vertailemaan :D

    VastaaPoista