Sivut

keskiviikko 8. huhtikuuta 2015

Ei tarvita


Meillä ei oo tarvetta tolle T-paidalle, koska siipan niska on taas ollut useamman viikon niin kipeenä, että se on skipannut kaikki sulkikset, nyrkkeilyt ja yläkropan treenit ja käynyt ainostaan tekemässä jalkapäivää. Aavistelen, että häntä ottaa kupoliin keskimääräistä enemmän tämä tilanne.
Mulla on ollut tapana käydä kuntoilemassa viidesti viikossa, mutta nyt mä oon yrittänyt olla enemmän kotona siipan seurana. Oon onnistunut käymään salilla neljästi viikossa ja yhtenä päivänä olen vaan tehnyt kotona punnerruksia, vatsoja ja olkapään kuntoutusliikkeitä. Eli melkein yhtä paljon kuin ennenkin, mutta silti tuntuu kovin vähäiseltä. Haluaisin käydä enemmän. Vaikka joka päivä. Vaan en mä edelleenkään palaudu riittävän nopsaan.
Tänään oon viettänyt illan turvallisesti nojatuolissa ja kerännyt voimia huomista varten. Oon menossa ekaa kertaa testaamaan miesten jumppaa:
NMC (No More Comfort) on kehitetty ja suunnattu erityisesti miesjäsenillemme. Tunti on loistava vaihtoehto jäsenille, jotka pitävät saliharjoittelusta, mutta joilla ei ole suunniteltua harjoitusohjelmaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti