Sivut

maanantai 28. marraskuuta 2011

Varoitus: Napa näkyy - ei heikkohermoisille!

Nyt kun mä olen sen kamerakännykän hiffannut niin joudutte katsomaan mun mahaa, sori vaan ;)
Mä oon aina ajatellut, ettei mun Michelin-ukko-geeneillä kannata edes haaveilla näkyvistä vatsalihaksista. Ne tietää, jotka on tavanneet mun vanhemmat...
Mutta eilen aamulla kuuntelin salsaa ja ihmettelin, mitä laittaisin päälleni salille - sekä tietenkin vatkasin peilin edessä :D ja siinä vatkatessa mun ylävatsa näytti aika epäilyttävältä! Mitä luulette, voiko ylimmät vatsalihakset näkyä noin paksun rasvakerroksen alta?
Videon lopussa näkyy vielä, miltä vatsa näyttää rentona. Ei näy enää mitään. Vatkatessa täytyy pitää sen verran ryhtiä ja imua keskikehossa, että näyttää aika erilaiselta :)


7 kommenttia:

  1. Kyllähän ne sieltä vain näkyy..ja täytyy myöntää että aika koominen video pätkä. Mä en edes jostain syystä ajatellut että tanssisit salsaa videolla vaikka siitä puhuit.

    VastaaPoista
  2. Miun silmä huomaa kyllä myös palat ja samalla tässä haaveilen, että saisin samanlaisen vatsan ku siula.
    (Minnuukin vähän alkuun huvitti video, kun katsoin ilman ääntä. :D Unohdin nimittäin sen salsan tanssimisen ku ei ääntäkään kuulunut. :D )

    VastaaPoista
  3. Jotain piristystä marraskuiseen maanantai aamuun :D :D :D
    Siis jos tarkkaan luette niin mä _kuuntelin_ salsaa ja _vatkasin_ peilin edessä. En uskalla kutsua sitä tanssimiseksi :D
    Tossa videolla se oli vielä aika hillittyä, kun kamera piti saada pysymään about paikoillaan ;)

    VastaaPoista
  4. Ei paha ollenkaan! :) Ja kyllä siellä vatsalihaksia näkyy ;)

    VastaaPoista
  5. Ahhahaa :D, mahtava video, ihan mahtava! Pelastit mun päivän. Ja siis joo, vatsalihakset ne vaan on!

    VastaaPoista
  6. No kyllähän siellä lihakset näkyy selkeesti :) Hyvä hyvä! Ja hei, kyllä varmaan itse kukin joutuu pikkasen jännittää ja "pitää imua yllä" jotta saa vatsalihakset näkymään, ellei sitten ole ihan erkkinä dietannut ;)

    VastaaPoista