Sivut

maanantai 21. marraskuuta 2011

Lepoa

Maanantai on hyvä lepopäivä, koska se on pahin ruuhkapäivä salilla! Ilmeisesti monet rötväilee viikonlopun ja haluaa sitten maanantaina palata ruotuun kuntoilun suhteen? Mulla on melkein päinvastoin: Viikonloppuna on aika treenata itsensä piippuun :D

Mulla oli tänään yks työhomma, josta olin kotona vasta seiskan aikaan. Olen erittäin ylpeä itsestäni, kun tajusin syödä tavallista isomman välipalan, joten selvisin ilman tapponälkäkiukkua! Siippakin tuli kotiin samoihin aikoihin ja mentiin syömään Harakanpesään, kun siipalla on nyt menossa joku caesarsalaatti-vaihe. Syötiin sitä siellä myös eilen, muttei kai se suuri synti ole? Tänään oli selvästi eri kokki vuorossa, sillä kastiketta oli paljon enemmän kuin eilen - liikaa meidän makuun. Onneksi tarjoilijatyttö sattui lähtiessämme kysymään, maistuiko ruoka, joten pääsin antamaan ystävällisen palautteen asiasta. Siitä tuli mulle jotenkin kummasti tosi hyvä mieli :)

3 kommenttia:

  1. Maanantai on tosiaan ilmeisen hyvä liikuntapäivä, koska silloin järjestetään parhaat jumpatkin. Mä tykkään nimenomaan harrastaa liikuntaa arki-iltaisin, jotta voi hyvillä mielin laiskotella lauantaisin.

    Siitä tulee hyvä mieli, kun saa fiksusti hoidettua itseä painavan asian. Ja sit sun on kiva palata siihen ravintolaan, jotta sä näet, onko ne ottaneet palautteen tosissaan.

    VastaaPoista
  2. Mä tuun tänne selostamaan tuota tilannetta tarkemmin :D Eli siis mulla oli alunperin pt jonka kanssa treenasin bodaustyylillä, sitten hairahduin voimailutreeneihin, seurauksena voimailuvalmentaja jolta en ole vielä saanut kunnon treeniohjelmaa emmekä ole ollenkaan edes puhuneet vielä ruokavaliosta. Nää uudet voimailutreenit ovat niin rankkoja että entinen ruokavalio ei enää

    VastaaPoista
  3. riitä vaan lihakset eivät palaudu kunnolla, ennen palauduin hyvin noillakin kaloreilla. Tää on tällainen "sompailuvaihe" kun mikään ei ole ihan kunnossa ja tosiaan olen vain tyytynyt siihen että selkä on kipeä eikä sille voi mitään muuta kuin laihduttaa ja vahvistaa.

    VastaaPoista