Sivut

torstai 14. helmikuuta 2013

Puhtaat farkut ja villi viikonlopputurvotus

Mulla on sellanen insinöörimäinen tapa, joka vähentää aivotoiminnan tarvetta arkiaamuisin: Käytän samoja farkkuja koko viikon putkeen. Ei tarvii miettiä, mitä tänään vetäsen jalkaani. Viikonloppuna heitän pökät pyykkikoriin ja maanantaina nykäsen puhtaat kaapista jalkaan. Mulla on kahdet farkut, joten missään välissä ei joudu tekemään vaikeita valintoja :D
Tällä viikolla tuli käyttövuoroon pienemmät niistä kahdesta ja ne tuntui harvinaisen tukalilta pyykkitiukkoina. "Onneksi" kaadoin puoli kuppia kahvia syliini (ei kauaa lämittänyt, en suosittele) joten ne farkut meni suoraan takas pyykkiin ja sain pari päivää käyttää niitä toisia, ihanasti venyneitä, viikon käytettyjä farkkuja. Tänään oli taas ne toiset puhtaana ja kuivana ja ihmeiden ihme: Ne tuntui paljon vähemmän tuikalalta kuin maanantaina! Pitäisköhän mun pysyvästi vaihtaa mun housunvaihtopäivä loppuviikolle, ettei se sattuis samaan aikaan villin viikonlopputurvotuksen kanssa?

Saatiin uuden kodin avaimet tänään. Mulla on huomenna eka lomapäivä ja muuttoremonttihässäkkä alkaa. Vois olla viisainta määrätä itselleni blogivierotusta kunnes muuttolaatikot on purettu, ettei mee surffailuksi koko loma. Eli saattaapi olla hiljaista täällä lähiaikoina, ellei mun ole viiltävä pakko päästä avautumaan asunnonvaihdon autuudesta ;)

3 kommenttia:

  1. Siinä sitä onkin operaatiota muuttohässäkässä. :)

    VastaaPoista
  2. on jo vierotusoireet sun blogusta... muuttakaa jo !!! :D

    VastaaPoista
  3. Ihana JP :) Sunnuntaina muutettiin ja tänään ekaa päivää töissä. Kotona on kaikki ihan sekasin, remppa vielä kesken ja mun supervoimatkin on jo lopussa! Katsotaan koska jaksan liikuttaa sormia niin paljon, että näppistä voin hakata ;)

    VastaaPoista