Sivut

torstai 20. syyskuuta 2012

Sporttihommissa jälleen

Eilen oli lepopäivä, mutta tänään kävin taas lenkillä ja vaikka lähtiessä ajattelin lähinnä käveleväni niin päädyin taas hölkkäämään aika paljon - keskisyke oli 150 :D Oon tällä viikolla nukkunut aika vähän/huonosti ja silti pysynyt ihan hyvin hereillä koko päivän. Ilmeisesti joskus vaan tarvii vähemmän unta kuin joskus toiste. Sen verran toi nukkuminen on kyl vaikuttanut, että suklaata tekee mieli ja lenkille lähtiessä ei oo killeri-fiilis. Onneks fiilis kuitenkin kasvaa lenkin edetessä :)
Menin yhden mun vakiolenkeistä, jonka olen Endomondolla mitannut aika tasan 7 km pituiseksi. Aikaa kului 53 minuuttia ja hölkkäsin selvästi yli puolet matkasta. Keskinopeus oli siis 7,9 km/h. Olen useampaan kertaan kävellyt tuon lenkin ja silloin aikaa on mennyt noin 10 min enemmän eli keskinopeus on ollut noin 6,7 km/h. Yllättävän iso ero keskinopeudessa, vaikka 10 min tuntuu yllättävän pieneltä erolta ajassa, kun kuitenkin enimmäkseen hölkkäsin. Toisaalta taas se mun hölkkä oli sellasta norsuhölkkää, että lönkötellään niin hitaasti kuin vain suinkin pystyy, jottei syke nousis liian korkealle ja jaksais jatkaa mahdollisimman pitkään. Mutta joo, numeroita on kiva pyöritellä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti