Sivut

sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Aamurautahetki kullan kallis

Nyt kun ilmoittauduin sinne voimanaispäivään niin piti ottaa kiireesti mave takas treeniohjelmaan, etten ihan kylmiltään joudu säkkejä lastaamaan ja renkaita pyörittelemään. Eihän tässä kuukaudessa ehdi voimia kasvattaa, mutta kroppa ehtii tottua taas tuon tyyppiseen rasitukseen, ettei sit voimailun jälkeen ole kipeä kuin puolikuolleeksi piesty koira - vaan vain kevyesti piesty ;)

Jos maanantaina rauta painoi niin paljon, että epäilin maan vetovoimassa olevan jotain häikkää, niin tänään oli sitten sen verran kevyttä, että voin luvata painovoiman palanneen normaalille tasolle. Tämmöstä puuhailin:

leuat kotona 4*6 eli sivusin omaa ennätystäni, jee! :)
lämppäri salilla: soutulaite 10min
mave 3*12*60kg
yhdenkädensoutu kp 3*12 toistoa 15kg, 17,5kg ja 20kg
ylätalja 3*12*45kg
sivutaivutus 3*20*20kg
rotary torso laite 3*15*20kg
hauiskääntö 12,5kg 12, 12, 8 ja 8 toistoa

Iloinen yllätys oli tuo mave-tulos. Jaksoin ihan samat sarjat samoilla painoilla kuin viime keväänäkin. Tosin toi ei ollut silloin, eikä nytkään, mikään maksimisuoritus. Olisin jaksanut enemmänkin. Ero viime kevääseen tulee varmasti ilmi huomenna kipeinä lihaksina. Keväällä olin niin tottunut tuohon, etten tullut enää ollenkaan kipeäksi. Joku varmaan nyt ihmettelee, miksen ole tehnyt kovempaa, jos kerta jaksaisin, enkä tullut kipeäksikään. Mave ei ole ollut mulle sellanen liike, johon olisin panostanut ja kaivannut kehitystä. Mulle on riittänyt ylläpitävä treeni sen osalta.

Joo mutta oli hirveen hyvä treeni taas tänään ja lopussa vielä venyttelin ihanasti ja olin onnellinen. Mä taidan olla ihan endorfiinipöllyissä hyvän treenin jälkeen, sillä aika usein puhuhuoneeseen tallustellessa tekis mieli sanoa siipalle, että mä rakastan sitä, kun olen niin pakahtua onnesta ja rakkaudesta. En oikeesti kehtaa sanoa mitään siellä kaikkien kuullen, mutta kerroin tosta siipalle sit kotona ja se piti mua ihan hassuna. Herra itse ei kuulemma tykkää käydä salilla vaan sietää sitä ainoastaan tulosten takia. Se ei ihan ymmärää, miten mä voin olla salin jälkeen noin onnellinen :)

1 kommentti:

  1. Urheiluendorfiinit <3 Ihan parasta :) Itsekin uhkuin eilen rauhaa ja rakkautta punttitreenin jälkeen, vaikkei se raskaimmasta päästä ollutkaan, tuli vaan niin hyvä olo kaikesta hikoilusta :)

    VastaaPoista