Sivut

lauantai 29. syyskuuta 2012

Ei mikään kuiva laji

Golf nimittäin. Onneks on vedenpitävät kengät ja takki ja sateenvarjo ;)
Vähän arvottiin, lähdetäänkö tänään pelaamaan, mut onneks mentiin, sillä sadetta oli vain kahden väylän ajan ja loput 16 väylää oli ihan kiva keli. Ihan tajuttoman märkää oli kyllä joka paikassa - melkein kuin suolla olis pelannut!
Olosuhteisiin nähden mä pelasin yllättävän hyvin: 30 bogipistettä ja 105 lyöntiä keltaiselta tiiltä. Mun tasoitus on nyt 19,7. Kauden alussa se oli 19,1. Se kuvastaa ihan totuudenmukaisesti sitä, että tänä vuonna mun peli ei ole parantunut vaan pikemminkin vähän huonontunut viime vuodesta. Kerpeles, ens vuonna pitää skarpata!
Nythän on jo ihan mahdollista, ettei säät salli enempää pelejä, vaikkei se vielä kamalan todennäköistä ole. Me on tänä vuonna ehditty pelata 23 kierrosta kotikentällä Nurmijärvellä ja lisäksi mä olen pelannut 2 kierrosta firman golfklubin tapahtumissa. Mä en tajuu, miten jotkut ehtii ja jaksaa pelata yli sata kierrosta vuodessa! Mä en paljoo nykyistä enempää ehtis Suomen kesässä pelata, eikä mua huvittaiskaan - tulis yliannostus. Eläkkeellä sit ehtii ja voi vaikka asua talvet Espanjassa, jolloin golfkausi pitenee kivasti. Pitää nyt vaan nuorena treenata taitoja ja pitää kuntoa yllä, että on sitten eläkkeellä hyväkuntoinen ja golfklubin taitavin mummeli ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti