Sivut

sunnuntai 30. syyskuuta 2012

Huonoa esimerkkiä

Älkää lapset tehkö niin kuin minä teen! Tehkää niin kuin minä sanon: Syökää päivittäin kolme kunnon ateriaa ja kaksi välipalaa :D
Heräsin klo 8:30. Join jättikupin maitokahvia ja söin nektariinin. Päivän eka murkina oli Pizza Expressin kanasalaatti ja se upposi kitusiin klo 11:30. Päivän mittaan (klo 13:30 - 18 välisenä aikana) söin kolme karjalanpiirakkaa, kolmea eri laatua kotitekoista jäätelöä sekä pekaanipähkinäpiirakkaa. Tultuani jädebileistä kotiin klo 19 söin banaanin ja noin 100g raejuustoa. Sitten lähdin salille ja vedin kunnon selkätreenin eli leuat, mave, yhdenkädensoutu, ylätalja, kylkihinkutuksia ja hauiksia. Mavessa meni ihan kivasti 2*10*70kg ja hyvin jaksoin kaiken muunkin tuolla esimerkillisellä rasva-sokeri-tankkauksella. Nyt kello on 21:30 ja odottelen sulkapallosankariani kotiin, että saisin tietää, syödäänkö yhdessä spydäriä vai kaivanko pakastimesta vain itselleni jotain.
Aivan käsittämätön ihme, ettei mulle ole koko päivänä iskenyt yhtään nälkäkiukku tai muukaan verensokerivuoristorataoire! Ei oo mulle ollenkaan tyypillistä, että selviydyn selväjärkisenä huonoista syömisistä. Sen takia olenkin vihdoin viimein oppinut syömään kiltisti, säännöllisesti ja kohtuudella. Enpäs nyt äkkiseltään muista, koska mulle viimeks olis käynyt lapsus ja päässyt nälkäkiukku iskemään... Joko olen huomaamattani ollut oikea ruoka-aika-natsi (en kyllä mielestäni ole) tai sitten mun nälänsietokyky on parantunut viime aikoina. Se oliskin kiva, jos olis. On aika näppärää, jos joskus tarpeen vaatiessa pärjää pidempiäkin aikoja ilman ruokaa tai vähän huonommalla ravinnolla ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti