Sivut

perjantai 29. maaliskuuta 2013

Ärsyttävä sana

Tälleen kun itse on varsin tietoinen omasta painoindeksistään, tuntuu hurjalta, että maailmassa on niin paljon väkeä, jotka ei tiedä/välitä: Men, you're bigger than you think! (But women – you're thinner)

Mä välitän ehkä liikaakin. Mua syö todella paljon, että olen "obese" (se kuulostaa enkuks paljon pahemmalta kuin suomeks) vaikka tiedän sen osittain johtuvan lihaksikkuudesta ja terveyden kannalta olen vain "overweight". 84,672 kilossa olis mun BMI tasan 30 eli tänään 85,9 kilossa olen obese, mutta jokunen viikko sitten remontin kuihduttamana 83,8 kilossa olin vain overweight.

Tuolla sivun alalaidassa on linkkejä juttuihin, joissa on kuvia musta. Jotenkin noi kuvat ei vastaa mun käsitystä siitä, miltä näyttää obese. Miks mä annan tollasen yhden sanan ärsyttää mua niin paljon?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti