Sivut

perjantai 22. maaliskuuta 2013

Halpa & Mauton?

Ei se mitään. Ostin silti. Pieni perjantai-illan retail therapy :)
Ja taidokasta itsensä peilistä kuvaamista ja järkyttäviä ilmeitä!

Ekana sovituksessa vihreä toppi ja valkoinen paitanen sekä boyfriend fit farkut:


Tokana samat paidat eri väreissä - harmi, ettei tuosta tummasta pahemmin näy läpi:


Vielä yksi väriyhdistelmä, jalassa omat farkut. Looking good!


Lopulta ostin molemmat alustopit ja valkoisen päällipaidan, koska se on niin paljon kesäisempi - kesä tulee vaikka väkisin, jos kaikki ostaa paljon kesävaatteita :D Toivottavasti ens kesänäkin toimiston ilmastointi pykii sen verran, että noin ohuessa paidassa tarkenee!
Boyfriendit kokoa 31/32 oli todella omituisen tuntuiset ja istui mun jalkaan aivan uskomattoman huonosti. Vyötärö oli sopiva ja reidetkin mahtui ihan ookoo, mutta haaroihin jäi sellanen munapussi, josta näki selvästi, ettei näitä ole tarkoitettu näin tiukiksi. Bootcutteihin tottuneille kintuille kapenevat lahkeet oli melkosen hämärän tuntuiset ja ne myös näytti oudolta - alakroppa näytti tavallista pienemmältä yläkroppaan verrattuna, jota peilin kautta otettu omakuva vielä korostaa.
Kokeilin myös chinos mallisia kesähousuja kokoa 44 ja niissäkin vyötärö oli sopiva, mutta lahkeet koko matkalta aivan väärän näköiset. Chinos on sellanen väljä malli, että koivet kyllä mahtui sisuksiin, mutta näytti ihan pöljältä, kun niiden kuuluis olla tosi väljät ja mulle ne oli melko tiukat koko matkalta reisistä nilkkoihin saakka.
Kaikenkaikkiaan käsittämättömiä noi vaatteiden mitoitukset. Housut on tehty vain täysin omenavartaloisille, enkä mä löydä koko kaupasta yhtään mun reisille sopivaa pöksyä. Sport-malliston paidat näköjään sopii mulle ihan OK, vaikka mä oon ilmiselvästi yläkroppapainotteinen kaappi. Luulis nyt paitojenkin olevan liian pieniä, kun kerta housutkin on.

2 kommenttia: