Sivut

maanantai 4. maaliskuuta 2013

Remonttiruokavalio / Ruokavalioremontti

Remonttiruokavalio on ruokavalioremontin vastakohta.
Joskus mulla on sellasia tosi terveellisen syömisen kausia, jotka päättyy luonnollisesti siihen, että mun salaattikiintiö on täynnä. Noh, nyt on taas pitkäksi aikaa pizza- ja kebabkiintiö täynnä. Remontin aikana oli ihan luksusta, kun välillä syötiin sellasessa lounaspaikassa, missä oli salaattipöytä. Perus remonttiruokavalio kun ei liiemmälti rehuja sisällä ;)
Voinen olla iloinen siitä, että mä ihan oikeesti tykkään useimmista rehuista ja niiden syöminen on mulle täysin normaalia arkea - erityiskiitos työpaikkaruokalalle! Usein ruokavalioremonttijutuissa joku tilittää sitä, ettei rehut oikein maistu ja sitten neuvotaan, mitä tehdä, jos niiden syöminen tuntuu vaikealta. Onneks ei mulla - paitsi remontin aikana.
Remonttiruokavalion tuhtiuden huomas siitäkin, että viime viikolla töihin palatessani mulla ei ollut juurikaan nälkä lounaalla, enkä tarvinnut ollenkaan välipalaa iltapäivällä koko viikolla. Iltaisinkin ruokahalu oli minimaalinen ja vatsa tuli täyden tuntuiseksi tosi vähästä. Ehkä luonnostaan hoikilla on aina tollanen olo? Tällä viikolla nälkä on taas normaali - ei vaaraa, että pääsis laihtumaan ;)
Viime viikolla ei myöskään tehnyt mieli kahvia töissä ollenkaan, enkä juonutkaan kuin yhden kupin aamulla kotona päivittäin. Ehkä se mun jatkuva kahvihampaan kolotus johtuukin nälästä?
Jos vain suinkin muistan, menen huomenaamulla puntariin katsomaan remonttiruokavalion tuottamat tulokset - tälleen sopivasti viikon normaalielämän tasoittelun jälkeen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti