Sivut

sunnuntai 11. tammikuuta 2015

Peruutus

Meidän piti mennä tänään taas kuntonyrkkeilemään, mutta siipalla on ollut kurkkukipua ja hän katsoi parhaaksi levätä tänään. Mulla oli tiukka pohdinta, perunko vai menenkö yksin. Olin psyykannut itseni nyrkkeilyfiiliksiin ja halusin mennä, mutta toisaalta olisin halunnut hakata nimenomaan omaa miestä, enkä jotain tuntematonta. Siinä joutuu vähän kiusallisen lähelle vierasta ihmistä näin suomalaisen insinöörin näkökulmasta. Lisäksi peemäinen ajokeli vähän pelotti.
Lopulta tajusin suurimman syyn, miksi olin niin nihkeä perumaan: Joku siellä Satsissa voi huomata mun peruneen ja ajatella siitä jotain! Ei sitä niin vaan saa varata ja perua ihan miten sattuu, vaikka treenikaveri oliskin kipeenä.
Aika huono syy, jos järjellä ajattelee. Satseissa pyörii niin miljoona jumppaa ja varausta ja peruutusta, ettei kellään olis aikaa niitä kaikkia kytätä. Niillä on sitä varten internet ja aateekoo. Etenkään sillon ketään ei kiinnosta, jos mä perun jumppani sääntöjen sallimissa puitteissa yli tuntia ennen sen alkua. Peruminen on ihan sallittua ja tavallaan jopa toivottavaa, koska sit sinne pääsee jonosta seuraava tyyppi, joka oikeasti haluaa sinne.
Nyt tammikuussahan kaikki jumpat pitää varata hyvissä ajoin, koska ne tulee täyteen ja jonotuslistallekin ilmestyy toistakymmentä toiveikasta. Punttiksen puolella ei onneksi ole ollut niin pahoja tammiruuhkia kuin monella muulla salilla on ollut - lieneekö niin, ettei kalliin ja vuodeksi sitouttavan salin jäsenmäärä niin merkittävästi nouse ja jumpparuuhka johtuu lähinnä siitä, että moni valitsee jumpan salin sijasta?
Mä menin sit Sellon Elixiaan kyykkäämään. Siellä on kyykkytelineessä pidikkeet mulle sopivammalla korkeudella kuin Satsissa. Oli vähän blaah fiilis, vaikka rauta liikkui täysin suunnitellusti. Parin tunnin varoitusaika ei riittänyt nyrkkeilyfiiliksen vaihtamiseen kyykkäysfiilikseksi. Mä oon hidas muuttamaan suunnitelmia ja tarviin paljon aikaa makustella, mitä olen tekemässä ennen kuin lämpiän :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti