Sivut

tiistai 15. tammikuuta 2013

Nimi todellakin on enne!

Kotisilta myi asunnon ekasta näytöstä, mutta ostaja ei halunnut autotallia. Vaan ei hätää - niin se Kotisilta myi tallinkin pois kuleksimasta alle viikossa siitä, kun tallin myynti-ilmoitus saatiin eetteriin. Kotisilta on siis meidän välittäjän sukunimi. Väitti tiukasti, että nimi oli jo ennen uraa ;)
Toinenkin iloinen asia oli tänään. Päästiin käymään uudessa kämpässä kivitason mittaajien kanssa. Hommataan sinne Starlight black kvartsitaso keittiöön, kun siippa on siitä jo pitkään haaveillut. Miesten mittaillessa mä ehdin hämmästellä kämppää uudelleen ja huomata taas, että sehän on tosi kiva! Tällä hetkellä olen aika innoissani muutosta, enkä pelkästään angstaile sitä työmäärää :)
Muuttostressi näkyy selvästi mun Omegawave tuloksissa. Ennen mitään näitä hässäköitä mun stressi oli 7-portaisella asteikolla aina vain 1-2. Nyt se on ollut 4 jo useassa mittauksessa, jotka olen tehnyt aamulla, enkä suinkaan illalla heti suhaamisen jälkeen. Siinä on tämmöset nätit mittarit, joista näkee myös graafisesti, onko arvot vihreellä vai punaisella vai keltaisella, kuten mun stressi tässä:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti