Sivut

tiistai 1. tammikuuta 2013

[oivaltava otsikko tähän]

Arvatkaas mikä täällä on tilanne?
No siippa on tietenkin pelaamassa sulkista ja mua yskittää edelleen. Tosin kyllä mä äsken jumppasin wc-kylpyhuoneen lattian juuriharjalla sekä muutenkin siellä paikat kiiltäviksi. Huomenna tulee välittäjä katsomaan tätä lukaalia!

Tän Hullun Raivauksen jälkeen on kyllä pakko tehdä sellanen uudenvuodenlupaus, että tänä vuonna en hanki turhaa tavaraa, enkä säästä mitään varmuuden vuoksi, jos sitä joskus sattuis tarvitsemaan. Ei sitä koskaan tarvitse ja jos tarvitseekin niin on jo unohtanut koko jutun olemassaolon tai vähintäänkin sen, mihin sen säilöi! Mitenköhän saisin siipan mukaan tähän hyvään suunnitelmaan? Sillä on paljon vahvemmat hamsterivaistot kuin mulla... Tavaran hankkimisen sijaan voitais panostaa jo olemassa olevan omaisuuden ylläpitoon eli suoraan sanottuna pitää koti siistinä. Uusi kämppä tuonee kivasti motivaatiota tähän. Sinne olis sit kiva kutsua vieraitakin ja aktivoida vähän tuota live-seuraelämää ;)

Vaikka tää on treeniblogi niin sillä saralla mulla ei nyt tunnu olevan mitään uusia lupauksia tai tavoitteita tälle vuodelle. 2012 oli ihan hyvä vuosi, enkä tavoittele tälle vuodelle sen enempää. Muuttoprojekti kuitenkin täyttää mun elämän seuraavat 3 kuukautta, eikä sen kauemmas oikein osaa suunnitella. Vaikka porukka kuinka väittää asettavansa tavoitteita koko vuodelle niin totuus on kuitenkin se, että muutamassa kuukaudessa ihmisen kiinnostuksen kohteet ja prioriteetit ehtii jo vaihtua, eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Ei se ole itsessään paha asia, jos uudenvuodenlupaukset unohtuu jo maaliskuussa.

Yksi hauska havainto vielä: Pyykkiä tulee tosi vähän, jos kumpikaan ei treenaa. Näköjään noin puolet meidän pyykeistä on treenivaatteita. Ilokseni voin myös todeta mun vähittäisen vaatekaappi-inventaarion tuottaneen tulosta: Kaikki mun treenivaatteet mahtuu nyt niille varatulle hyllylle ihan siististi. Viimeksi kun olin kipeenä, se hylly pursui ja tursui joka suuntaan. Normaalistihan kaikki treenivaatteet ei koskaan ole yhtä aikaa puhtaana siellä hyllyssä :)


Onnellista uutta vuotta kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti