Sivut

lauantai 29. joulukuuta 2012

Yskiskelenpähän yksikseni

Tää on hiljalleen muuttumassa siipan treeniblogiksi... Pojat meni salille ja mä jäin kotiin köhimään, onneksi ehkä vähemmän kuin aiemmin... Viiden nojatuolissa vietetyn yön jälkeen sain vihdoin viime yönä nukuttua sängyssä, joskin melko huonosti, mutta jotain paranemisen merkkejä kuitenkin...
Ei kai tää hidas paraneminen sinänsä mikään ihme ole, kun miettii tän loman aikana painettua työmäärää. Mun palkkatyöhön (tietokoneen näpyttely) verrattuna tää raivausloma on ollut todella raskasta. Joka päivä on jumpattu hullun lailla: kaatopaikalle yhteensä 9 jätesäkkiä, pöytä ja tuoli, appiukon autotalliin 20 muuttolaatikollista kamaa plus muutamia isoja irtotavaroita, joka paikan pesua ja puunausta taikasienellä, karhunkielellä, juuriharjalla sekä erinäisillä karmaisevan hajuisilla pesuaineilla. Mä oon aivan puhki, mut onneks tää kämppä näyttää jo aika hyvältä. Ehkä tän joku vielä ostaa. Harmi vaan, etten mä haluis muuttaa pois nyt, kun täällä on taas ihan siistiä ja mukavaa ;)

2 kommenttia:

  1. Selvästikin hirveesti parempi kuin vanha, koska tässä nukuin ;) ei vaan onhan se parempi oikeestikin, kun ei ole kuoppaa keskellä ja se on leveämpi. Se on myös korkeempi, mikä tulee yllätyksenä joka kerta, kun siihen istuu ja alusta onkin korkeammalla kuin lihasmuisti muistaa. Se näyttääkin tosi suurelta meidän makkarissa - eli jatkaa samaa liian suurien huonekalujen sarjaa sohvan ja ruokapöydän kanssa.

    VastaaPoista