Sivut

lauantai 1. joulukuuta 2012

Silmätikkuna

Se on joulukuu ja Katti paketoi ekat lahjat ja sai vain yhden pienen paperihaavan sormeen :D
Jos mä olisin oikee kisu niin olisin tämmönen kuin mun kalenterin Joulukuun Kisu - just ton värinen sekä heti tutkimassa paketteja ja arvuuttelemassa, mitä sieltä mahtaakaan löytyä:


Kuntonyrkkeilyssä jäin parittomaksi, mikä johtaa aina vetäjän pariksi joutumiseen. Koitin olla ihan coolisti, mutta kyllä mua vähän jänskätti olla aina näyttämässä muille mallia, mitä seuraavaksi tehdään. Se varsinainen tekeminen vasta noloa olikin, kun siinä oli ammattilainen vastapuolella näkemässä, kuinka huono mä olen. Ajattelin koko ajan, että jos toi tulis mun työpaikalle niin se olis siellä vähintään yhtä ulalla kuin minä täällä. Se ajatus helpotti. Voinpahan nyt kehua sparrailleeni Amin Asikaisen kanssa. Melkein sukua julkkikselle ;)
Se ei kyllä ole musta lainkaan cool, että tollanen pienten poikien esikuva urheilusankari käyttää nuuskaa. Dislike!

Nyrkkeilyn jälkeen mun piti mennä hakemaan autoa, jonka siippa vei aamulla pesuun ja vahaukseen. Sinne pesulaan on matkaa vain kaksi kilsaa ja sinne olis ollut ihan näppärää kävellä pienenä loppuverkkana suoraan treenin jälkeen. Vaan ei näillä keleillä! Hikiset vaatteet pakkasessa toppapuvun alla tuntui liian suurelta flunssariskiltä. Että mä vihaan talvea, kylmää, liukasta, pimeetä, kuivaa sisäilmaa ja sähköiskuja!
Mä koitan rajoittaa ruikuttamisen määrän siedettäväksi ja kirjoittaa tänne lähinnä positiiviseen sävyyn (toivottavasti olette huomanneet eli olen onnistunut ;) joten tämänkin asian kerron nyt tämän kerran ja tiedätte sen sitten olevan voimassa koko lopputalven: Talvi on perseestä ja mua vituttaa aamuin, illoin ja aina, kun joudun käymään tuolla ulkona!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti