Sivut

sunnuntai 23. joulukuuta 2012

Maukasta Joulua!

Oho, treenipainotteiseen blogiin tulee vähemmän asiaa, kun ei voi treenata. Käydään kuitenkin pikakelauksella läpi pari päivää:
Torstaina oli mun vuoden vika työpäivä, käytiin pankissa allekirjoittamassa pankinvaihtoon ja lainaan liittyvät paperit ja kaupoilla hakemassa vikat joululahjat. Mulla piti olla hieroja, mutta peruutin sen nuhan takia :(
Perjantaina olin vanhempieni kanssa Tallinnassa. Muuten mainio reissu, mutta nuha otti uusia kierroksia. Tai sitten olen allerginen mun untuvatakille, kuten äiti muistutti mun olleen pienenä höyhentyynyille!
Eilen aloitettiin Operaatio Raivaus, eikä loppua näy. Tavoitteena on pakata 20 Pelican laatikollista kamaa varastoitavaksi appivanhempien autotalliin, jotta tätä kämppää voi myydä asuntona eikä verstaana tai varastona. Onneks jotain pientä saadaan heitettyä poiskin - kahden jätesäkin päivävauhtia lähtee. On se punttisharrastus vaan hyödyllinen, kun jaksaa kantaa kaks säkkiä kerralla ;)

Nyt siippa lähti pelaamaan sulkapalloa ja mua harmittaa niin vietävästi, kun en itse pääse mihinkään! Ymmärrän kyllä, että näissä olosuhteissa järkevintä olis käyttää aika hyödyksi, mutta kun ei yhtään nappais yksin raataa toisen hurvitellessa. (Sehän on sit täysin eri asia, kun mä oon taas terve ja lähden salille ja oletan siipan pakkaavan romujaan sillä aikaa ;) Vaan ei kai tässä auta kuin kaivaa moppi esiin. Huomenna mennään koko päiväksi siipan porukoille eli ei voida vahingossakaan käyttää aikaa Raivauksen parissa vaan saadaan keskittyä täysin joulun viettoon ja syömiseen :)

Ihanaa joulua kaikille lukijoille!


1 kommentti:

  1. Ai muuallakin podetaan jouluflunssaa.
    Paranemisia ja hyvää joulua! :)

    VastaaPoista