Sivut

sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Äitienpäivä lenkkareissa

Hip hei, sain vaihtelua lenkkimaisemiin, kun kävin lenkillä anoppilassa sillä aikaa, kun siippa teki hommia CNC-koneellaan. Jalat oli aika tukkoiset, eikä mikään ihme tämmösen putken jälkeen:
la lenkki
su sali
ma lenkki
ti lepo
ke lenkki
to sali
pe lenkki
la golf
ja tänään lenkki
eli vain yksi lepopäivä yhdeksään päivään, hyi, hyi minua :D
Siitäkin huolimatta Omegawave-mittaus sanoi Readiness: Very good (9/10) eli saisin painaa menemään vaikka toisen lenkin tänään! Selvästikään sydän ei ole mun kropan heikoin lenkki. Mulla ei ole vaaraa juosta itseäni ylikuntoon huomaamattani, kun kintuista loppuu puhti ekana.
Mä en ole koskaan saanut Omegawavesta oikein huonoa tulosta, joten en tiedä, miltä se tuntuu kehossa, kun sydänlihas on väsynyt. Oletettavasti se ei tunnu samalta kuin tavallisten lihasten väsymys, joten sitä ei tunnista väsymykseksi, eikä siten tajua levätä. Haluisin joskus kokea sen tunteen ihan vaan kokemuksen vuoksi. Sais tietää, tunnistaisinko väsymykseksi ja vois arvioida, miten helposti itsellä voi lipsahtaa ylikunnon puolelle...

Äitienpäivän vietossa kävi hassu väärinkäsitys. Siippa puhui mulle siskostaan ja siskon pojasta ja äitienpäivästä ja mummolaan syömään menosta ja kysyi, tulenko mä mukaan. Mä tietty oletin, että kyse oli siskonpojan mummolasta eli mun anoppilasta. Sinne sit tänään lähdettiin ja mulla oli lenkkikamat niskassa ja vaihtovaatteet repussa. Vaihtokenkiä en viitsinyt ottaa, kun kyllähän nyt kotimatkalla autossa voi istua lenkkareissa ja hameessa. Mutta sitten kävikin ilmi, että ollaankin menossa Tikkurilaan Ravintola Mummolaan!



Onneks mulla sattui olemaan vaihtovaatteina pinkki farkkuhame ja lenkkareina Pumpumkattikengät, joissa on myös pinkkiä, joten kehtasin lähteä ihmisten ilmoille. Anoppi otti asian ihailtavan tyynesti ja rauhoitteli mua: "Kyllähän sitä nykyään käytetään lenkkareita kaiken kanssa!" Eikä ne lenkkarit lopulta mun oloa häirinneet, enkä huomannut kenenkään katsovan pitkään. Loppu hyvin, kaikki hyvin :)

Anopin omenapuu kasvaa sympaattisesti vinoon

Omenapuun alla oli ihania narsisseja

2 kommenttia:

  1. Hehee, ehkä paras kuvitus ikinä! Oisit ottanut asukuvan lenkkareista.

    VastaaPoista
  2. En tullu ajatelleeks siinä sählingissä :D
    Tossuparat ei oo enää yhtään niin siistit ja kirkkaanväriset kuin uutena. Alkaa jo ikä painaa, kun ne on kohta 2 vuotiaat!

    VastaaPoista