Sivut

tiistai 26. marraskuuta 2013

Vain viitta puuttuu

Mua väsyttää taas niin paljon, että jätin menemättä salille, vaikka siipalla on sulkisharkat. Istua pönötän mieluummin kotona tuijottamassa näyttöä apaattisena. Olisin mä pystynyt lähtemään, mutta päätin säästää voimia huomiseen kahvakuulailuun, koska se on kuitenkin kivempaa, kun saa tehdä kaverin kanssa :)
Vieläkin pohdin, teinkö oikean päätöksen. Olisko sittenkin pitänyt mennä vähän juoksemaan, jos se vaikka parantais ensi yön unia? Eikös liikunnalla pitäis jotain sellasia vaikutuksia olla? Ennen kuin siippa lähti, me molemmat sammuttiin sohvalle hetkeksi - niin pieneksi, ettei se juurikaan piristänyt. Huonolla tuurilla kuitenkin myöhäistää nukahtamista sitten illalla.

Mä en ole huomannut nukkuneeni sen vähempää kuin yleensäkään. Tai ainakin olen maannut sängyssä ihan tavallisen määrän tunteja. Ehkä olen vaan maannut enemmän hereillä tai nukkunut huonompaa unta. Tämmösiä kausia tulee aina joskus. Syynä voi olla liika pimeys tai valo, kuumuus tai kylmyys, huono ilma tai kutiseva iho jne. Jos syyn keksii niin sille voi joskus tehdä jotain, esim. rasvata ihoa, mutta pimeyteen ei ole muuta lääkettä kuin aika - neljä kuukautta kevääseen!

Pakko laittaa tännekin tämä Facebookin kautta löytynyt kahviyhteisön juttu:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti