Sivut

keskiviikko 2. huhtikuuta 2014

Mikä se tuolla ojassa on?

Rahkamuija on mukana järkkäämässä naisten voimanostokurssia Tampereella eli liian kaukana Espoosta. Höh! Mutta nou hätä - mähän voin järkkää oman :D Kyllähän nyt yli 300 hengen työpaikalta yksi 10 hengen ryhmä saadaan kokoon ja voidaan pitää kurssi erittäinkin lähellä, duunin kellarisalilla. Yksityiskohtia tässä vielä säädetään, mutta vaikuttais lupaavasti siltä, että olen löytänyt mun kurssille vetäjän. Siellä se mun oma lehmä kyntää syvällä ojassa, mutta on musta myös hauskaa järkätä työporukalle mahdollisuus kokeilla yhtä mun suosikkilajeista :)

Tänään piti olla taas juoksupäivä, mutta suunnitelmiin tuli muutos, kun auton ikkuna ei enää mennytkään kiinni sen jälkeen, kun se oli avattu siipan työpaikan parkkiksen portin avaamista varten. Saatiin kylmää kyytiä. Korjaamo ehti tietty mennä kiinni nenän edestä eli ei saatu tietää heti tänään, koska sinne pääsee ja mitä mahtaa maksaa. Kivaa pientä jännitystä elämään, kun noi autohommat tunnetusti maksaa...
Tuumattiin sitten, että tuskin sinne huoltoon kuitenkaan heti pääsee ja pahimmassa tapauksessa kahden viikon päästä, joten tehtiin diili appiukon kanssa. Se on siellä kuntoutuksessa, eikä voi kuitenkaan ajaa autoa, joten saatiin sen auto lainaan ja vietiin meidän auto olemaan ikkuna auki lukitussa tallissa. Mun juoksuaika meni siis tänään eestaas suhailuun, mutta huomenna on päivä uus :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti