Sivut

keskiviikko 30. huhtikuuta 2014

Hirveen onnellinen Vappu :)


Mä oon niin onnellinen, että oon niin vanha, ettei oo pakko lähtee mihinkään hillumaan, jos en halua. Voin juoda shampanjaa kotona Häppä-Hirven ja oman siipan kanssa. Siitäkin olen onnellinen, että mulla on toi siippa vakikaverina, eikä tarvii koskaan ihmetellä, kenen kanssa sitä minkäkin juhlan viettäis :)

Parin lasillisen jälkeen iski shopping frenzy ja tilasin Fitness tukusta itselleni Better Bodies Basic Gym Beltin ja Goodlife patukoita sekä siipalle Adidas Hook Lifting Strapsit. Oikeestaan koko törsäily oli siipan syytä, kun se lupas alkaa vetään mun kaa leukoja, jos mä hommaan sille tollaset koukut. Sillä kuulemma sormet väsyy ja poksahtaa ennen kuin selässä tuntuu missään ja siksi leuanveto ei ole hyvä liike. Noilla pitäis sit jaksaa vedellä vaimon seurana!
Vyön ostin siinä toivossa, että se olis mukavampi päällä kuin salilla olevat nahkaiset lainavyöt, jotka tuntuu aina liian paksuilta ja kovilta pehmeitä mahaläskejä vasten, kun kyykistyn ja kumarrun nostamaan mave-tankoa maasta. Mukavalla vyöllä viittis ehkä useammin tehdä koviakin nostoja. Toivottavasti se on sopiva ja mukava!
Noissa patukoissa on enemmän hiilaria kuin prodea, joten niitä ei voi täysin hyvällä omallatunnolla kutsua proteiinipatukoiksi. Ne kuitenkin maistuu tosi hyvältä, olivat -50% halvennuksessa ja ovat kuitenkin parempaa golfevästä kuin suklaapatukat. Oikeestaan toivon, ettei ne olis liian hyviä, ettei tule syöpöteltyä koko satsia liiankin ripeään tahtiin ;)

Hauskaa Vapun jatkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti