Sivut

perjantai 6. heinäkuuta 2012

84,9kg

Ei ihan vertailukelpoinen tulos, kun punnitus tapahtui 2,5h tavallista myöhemmin. Lisäksi nyt nuhan takia lihaksissa ei varmasti ole mitään nesteitä kerääntyneenä, kuten tavallisesti. Omegawavekin sanoi mun olevan täysin palautunut - kaikki mittarit tapissa vihreellä.
Toisaalta hämmästelen sitä, ettei mun eilen lääkkeeksi syömät suklaat ja jäätelöt näy missään. Sokerinhan pitäis sitoa nestettä neljä kertaa oman painonsa verran. Ehkä mä oon sit viime aikoina syönyt sen verran hiilareita koko ajan, ettei toi ollut mikään varsinainen muutos... Niin se kyllä varmaan on, koska musta on ihan vaan tuntunut, että tarviin enemmän hiilareita, kun harrastan paljon aerobista liikuntaa nyt kesällä, joten olen sitten syönyt sen tunteen mukaan.

Ootteko huomanneet, että melkein aina nuhan saava ihminen valittaa, että just nyt on tosi huono aika sairastua, ei millään olis just nyt varaa olla kipeenä? Mun on pakko sanoa, että nyt on paras mahdollinen aika mun olla kipeenä. Töissä ei tapahdu mitään. Sosiaalista elämää ei ole. Treeneissä en ollut suunnitellut mitään erityistä. Mikään ei hankaloitu (ellei tää nyt kestä vielä reilusti yli kaksi viikkoa ja pilaa loma alkua.)
Aina ei ole ollut näin hyvin. Useamman kerran olen sairastanut lomalla, luultavasti sen takia, että olen järkännyt itselleni jonkin maksimitreenin/kuntotestin just ennen lomaa ja se on sitten ollut liikaa mun vastustuskyvylle. Mieleen tulee ainakin joululoma Levillä, yks kesäloma ja yks pääsiäisloma, jolloin olisin voinut olla terveempikin ;) Lopulta otin opikseni, enkä ole enää asettanut mitään deadlineja tai enkkayrityksiä just ennen loman alkua.


Pumpumkatti

2 kommenttia:

  1. Myös loman alussa ihmisen tietty stressitaso laukeaa, jolloin vastustuskyky on hieman heikompi kuin tavallisesti..
    Mutta olet aivan oikeassa, ihmiset aina sanovat ettei olisi varaa olla poissa töistä yms, ja lukeudun itsekin näihin, etenkin kun tämänhetkisen työni luonne on sellainen että jos olen pois tilallenion saatava sijainen, eikä näin kesällä ole niitä siaisia, sillä minä olen se sijainen, joka tekee muiden kesälomat.. Ei siis ihme jos olen kipeä kun työt loppuu j koulu jatkuu.. ;D

    VastaaPoista
  2. Toi on yks syy, miks musta on kivaa lomailla vähän myöhemmin. Stressi ehtii purkautua jo sen parin viikon aikana, kun istuu lähes yksin toimistolla, joten loman alkaessa on jo rentoutunut. Mulla on vielä 2 viikkoa töitä ennen lomaa ja jos tää flunssa on nyt se stressin laukeaminen niin kaikki sujuu ihan suunnitelmien mukaan ;)

    VastaaPoista