Sivut

maanantai 16. heinäkuuta 2012

Sulkapallojumituspäänsärky

Käytiin eilen sulkapalloilemassa ja jotenkin siinä touhottaessani huomaamattani jännitin niskaa aivan eläimenä. Nyt on kaikki niskan ja yläselän lihakset kipeenä ja pikantti jännityspäänsärky kaupan päälle. Tai siis ei ole hedaria enää, kun otin buranaa. Pitkän yritin poistaa sitä pyörittelemällä ja venyttelemällä, koska mulla on sellanen periaate, että buranan voimalla ei saa urheilla. Kipu on merkki siitä, ettei kaikki ole kunnossa, eikä silloin saa urheilla, jos kaikki ei ole kunnossa. Oireen poistaminen lääkkeellä ei poista sitä kivun syytä, joten lääkkeellää saavutettu kivuttomuus ei oikeuta urheilemiseen.
Jos mä olisin mun PT niin noin sanoisin itselleni. Nyt kun olen sen täällä koko maailmalle julistanut, en toivottavasti kehtaa lähteä salille tänään. Harmi vaan, että nyt mulla ei sit ole täksi illaksi mitään tekemistä :( Harmi, että hieronta on vasta huomenna, eikä tänään, mutta onneks sentään huomenna, eikä vasta kahden viikon päästä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti