Sivut

perjantai 20. heinäkuuta 2012

85,7 kg

Näistä lukemista lähdetään loman viettoon. Ja kiviäkin kiinnostaa! Eihän toi mun paino ole mihinkään muuttunut yli puoleen vuoteen. Mua hermostuttaneet 86-alkuiset lukemat taisivat olla vaan jotain väliaikaista hormoniheittelyä - toivottavasti!
Tässä kohdin moni varmaan sanoisi, että nyt lomalla otetaan sit vähän rennommin ja loman jälkeen palataan taas ruotuun. Arvatkaas mitä mä sanon? Mä olen koko ajan ottanut ihan rennosti ja syönyt mitä haluan. Sillä mähän haluan syödä terveellisesti sekä herkkuja vain kohtuudella, enkä antaa periksi millekkään verensokerin tippumisesta johtuvalle sikailu-vietille! Joten mulla ei ole mitään tarvetta muuttaa mitään loman ajaksi - ainakaan tarkoituksella. Tod. näk. käytännössä lomalla tulee syötyä epämääräisemmin, mutta tuskin enemmän. Lomalla kun pitäis olla niin paljon muuta kivaa, ettei tarvii syödä tylsyyteen ja väsymykseen ;)


Tässäpä muuten eka uudella kameralla otettu kuva, joka kelpuutettiin julkaisuun asti. Eilen aamulla juuri ennen töihin lähtöä näytin näin pirteältä. Mä siis en käytä lainkaan meikkiä töissä, kun ei koodaritkaan käytä :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti