Sivut

torstai 5. heinäkuuta 2012

Saikkumurkinaa

Mä aina sanon, etten mä osaa enkä tykkää laittaa ruokaa. Totuus on kuitenkin se, että kyllä mä osaan reseptiä noudattaa ja se voi olla ihan kivaakin, jos ei ole nälkä. Valitettavasti vaan yleensä aina on nälkä, kun ehtii hellan ääreen. Saikulla ei pääse työpaikkaruokalaan lounaalle, mutta aikaa on vaikka muille jakaa, joten kokkailin rauhassa feta-kanaa seuraavalla reseptillä:

Sipulia
Valkosipulia
Kananpojan fileesuikaleet, maustamaton 450 g 
Ratatouille säilyke (Bonduelle) 1 purkki 
Maustettu ruokakerma cocos & lime 5% 250 g 
Mama nuudeli, täysjyvä kanan maku 1 paketti 
Feta 200 g (rasvaisuus ja mausteet oman maun mukaan, mulla oli 3% valkosipulilla maustettua Arlaa) 

Kaikki vaan pannussa sekaisin ylläolevassa järjestyksessä. Maustettujen ainesten ja nuudelipussin mausteiden  lisäksi ei tarvii osata edes laittaa muita mausteita. Mun annoskoolla tuosta tulee kolme annosta eli sain kaupan päälle kaksi vararuokaa pakastimeen. Siippa ei ymmärrä hyvän päälle, eikä suostu syömään mitään näin herkullista ;)

Mä en tajuu, miten niin monet pystyy ottamaan kuvia aterioistaan ennen syömistä. Kun mä saan lautasen eteeni, mielessä on vain yksi ajatus: "Ääntä kohti!" Otin sitten jälkikäteen kuvan pannuun jääneestä murkinasta :D

Kanasörsselssön

2 kommenttia:

  1. Namm.. kuulostaa hyvälle =) Mä olen oikeastaan kaiken kanan ystävä :D

    VastaaPoista
  2. Kana on ihan parasta, kun se on niin terveellistä, eikä itsessään maistu miltään - sitä voi syödä vaikka joka päivä eri tavalla valmistettuna, eikä koskaan kyllästy!

    VastaaPoista