Sivut

torstai 22. marraskuuta 2012

Jennifer Lopezin hajuinen nainen

Sittarissa oli Love & Glamour haisuvesi halvennuksessa 15 euroo - ostin :D
Siippa sanoi, että se ei haluis ostaa parfyymia tarjouksesta, että se on jotenkin sellanen tuote, joka tuntuu heti huonommalta, jos se ei ole kallista. Mitä mieltä te olette? Itse olen kyllä ihan onnellinen hyvästä diilistäni :)
Olen onnellinen myös siitä, että kävin hieronnassa, eikä hierojakaan enää huomannut krampanneessa pohkeessa mitään erilaista toiseen verrattuna. Yksi kremppa parantunut, yksi vielä jäljellä. Fyssariksi koulutettu hieroja antoi siunauksensa mun olkapään kuntoutusliikkeille, kun kuvailin vaivojani ja rehab-suunnitelmaani. Tällä viikolla vemppaan rehab ohjelman läpi kolmesti, tiistaina, tänään ja sunnuntaina, yhden kilon babypunteilla :)

Mutta nyt, vaikken olekaan saanut mitään kiertotunnustusta niin sehän ei estä mua antamasta tunnustusta hauskalle blogille, kun musta kerran siltä tuntuu! Liian isot lihakset hihityttää aina :) ja on ollut tänään mielessä, koska löysin kaapistani kivan paidan, joka on nykyään mulle käsivarsista varsin tiukka. Aina kun tarvii tehdä jotain, missä käytetään hauista, paita puristaa - liian isot lihakset nääs :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti