Sivut

tiistai 6. marraskuuta 2012

Tehorääkki alkaa tuntumaan

Koska jo huikeat 3 lukijaa on vastannut YES! mun laadukkaaseen kyselyyn, kerron nyt juurta jaksain tän päivän treenit :D

lämppärinä soutua 10min
mave 20*tangolla, 15*40kg, 3*12*50kg
ekanlainen vatsaliike 4*12
sivutaivutus (kylkiliike) 3*20*20kg
selkälaite 4*12*45kg
rotary torso laite 3*15*20kg
tokanlainen vatsaliike 3*12
kyykkytekniikka omalla painolla 3*20
kunnon venyttelyt

Selvästi tuntee lihaksissa, että olen nyt rääkännyt alakroppaa tavallista enemmän, kun en ole tehnyt yläkroppaa ollenkaan. Kuntonyrkkeilyssä lauantaina ilmeisesti tehtiin jotain uutta, johon mun koivet ei ole tottuneet, sillä siellä on jotain lihaksia kipeenä. Sen takia en lähtenyt tekemään mavea tuon kovempaa. Plus että edellisestä samanlaisesta treenistä on vasta 5 päivää, eikä sitä normaalia viikkoa. Varmasti tekee vain hyvää tämmönen pieni rutiinien sotkeminen ja tehojakso alakropalle, kunhan maltan olla liikaa repimättä ;)

Eipä mulla sit muuta. Koitan päästä kohta nukkumaan ja saada unta, vaikka vasta puoli tuntia sitten tultiin salilta. Poikien syytä taas - ne halus mennä vasta, kun pahin ruuhka on ohi eli 20:30, joka on mun mielestä jo liian myöhään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti