Sivut

torstai 15. marraskuuta 2012

Spinningpäivä on onnenpäivä

On tänään spinning-päivä, 
ei murheesta häivää!
On tänään spinning-päivä 
ja onnellinen oon!

Polkasin työpaikan kellarissa 65 minuuttia keskisykkeellä 142 ja venyttelin. Kyllä mulla on hyvä työpaikka, kun siellä on salilla spinningpyörä! Muutoinhan koko salista ei olis mulle mitää iloa.
Hikoilin tänään ihan poikkeuksellisen paljon, mutta kyllä mulla olikin mistä hikoilla. Koko viikon oon ollut punkean turvonnut nakkisormi. Ehkäpä nyt palautuu nestetasapaino normaaliksi?
Toissapäiväinen maastaveto ei haitannut eilistä kuntonyrkkeilyä, mutta spinua se vähän haittasi. Seisaaltaan polkiessa tarvii sen verran staattista pitoa keskikropassa, että selkä meni hapoille. Oli pakko istua joka toinen biisi - tai onhan mun muutenkin istuttava aika paljon, kun ei kunto kestä ;) Seisaaltaan polkeminen on kyllä paljon kivempaa, kun siinä on enemmän tekemisen meininki!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti