Sivut

sunnuntai 18. marraskuuta 2012

Luin kirjan

Mulla on viha-rakkaussuhde lukemiseen. Jos mulla on hyvä kirja kesken, en halua tehdä mitään muuta kuin lukea. Sitten kun se loppuu, mä oon ihan pöllämystynyt ja surullinen, kun joudun palaamaan todellisuuteen - ja usein myös jumissa ja jännityspäänsäryssä. Eilen nyrkkeilyn jälkeen aloin lukea Louise Bagshawen kirjaa When she was bad ja nyt 405 sivua myöhemmin olen taas palannut Suomeen myös henkisesti. No ei, kävin mä Elämyskamelin kanssa vesijuoksemassa aamulla, mikä oli oikein tervetullut tauko kirjan ääressä könöttämiseen :)
Kirja oli hyvä. Täysin hömppää, mutta silleen hyvällä tavalla - ei täysin ennalta arvattava, ei myötähävettävä, eikä tylsä. Muistui taas mieleen, miten paljon mä tykkään kosto-on-suloinen-tyylistä. Pitää ehkä lukea Monte Criston kreivi uudelleen. Se on loistava ja on paljon hienompaa kertoa blogissa lukeneensa tollasen maailmankirjallisuuden klassikon kuin jonkun tuntemattoman hömpän ;)

1 kommentti:

  1. Mä jo meinasin että tuossa voiskin olla mun seuraava kirja luettavaks. Mut sit huomasin että meillä onkin täysin eri maku, Monte Criston kreivinkin kahlasin ihan sinnillä loppuun ja vihasin melkein joka hetkeä :D.

    VastaaPoista