Sivut

torstai 29. marraskuuta 2012

Haisulipaita ja tissihiki

Mulla on päällä kuolemaantuomittu paita. Siippa sanoo, että se on vanha ja ruma ja haisee. Nyt mä en osaa enää itsekään tykätä siitä, kun tiedän siipan inhoavan sitä :( Olen ostanut sen vuonna -98 ollessani jenkeissä vaihtarina eli sillä on paljon muistoarvoa. Se on ollut salipaitana jo vuosia ja läpikäynyt useampia etikkakäsittelyjä pinttyneen hienhajun takia. Nyt se joutuu roskiin, vaikka on edelleen ehjä ja sopivan kokoinen. Miksei se peijooni ole hajonnut niin vois paljon helpommin heittää pois? Ei T-paidan kuulu kestää yli 10 vuotta!

Mä hikoilen verrattain vähän naamasta, enkä myöskään punota kovin pahasti. Sen sijaan mulle tulee aina karsee märkä läntti paitaan tissien alapuolelle. Sitä vois helposti hävetä, jos miettis liikaa sitä, miltä näyttää sailla hikoillessaan ;) En ole huomannut kellään muulla sellasta. Olenko mä ainut vai onko mulla vaan huono huomiokyky?

Tänään jumppasin tasan samat jalkajumpat kuin viime viikolla. Sillon tuli lihakset yllättävän kipeiksi. Odotan mielenkiinnolla, miten tällä kertaa käy :D

lämppäri crossarilla 10min
kyykky 4*20 40kg
vatsat 4*15
askelkyykkykävely 4*30
hoover 4*30s
crossari 15min
+ olkapään kuntoutusliikkeet sarjatauoilla

1 kommentti:

  1. Hellou! Ihan pakko kommentoida tuohon hikilänttiprobleemaan, että ihan samanlainen tilanne täällä! Erityisen karsealta näyttää kun on Scott-tangolla tehnyt hauiksia, niin että on nojannut siihen tukeen. Siinä hiki oikeen imeytyy siihen paitaa ja sitten on aivan järkyn kokoinen läikkä siinä paidan etuosassa. Mutta salillahan treenataan eikä yritetä näyttää hyvältä!

    VastaaPoista