Sivut

sunnuntai 25. marraskuuta 2012

Maastaveto 120kg

Eikä tänään edes ollut kovin hyvä fiilis! Pitää koittaa isompia rautoja sitten, kun seuraavan kerran on Superkattipäivä :D
Fiilis oli siis todella lötkö salille lähtiessä. Olin nököttänyt hömppäkirjan ääressä lähes koko päivän, paitsi välillä vähän kokannut sekä jeesinyt siippaa kopterin säätämisessä. Melkein nukahdin, kun menin ihan vain hetkeksi sänkyyn lepuuttamaan silmiä... Mut ehkä se glögi-pipari-Aftereight-tankkaus olikin fiksu veto? Pitää muistaa ens kerrallakin ;)

Tälleen tein tänään:
soutu 10min
mave 10*tanko, 10*40kg, 8*60kg, 2*80kg, 1*100kg, 1*120kg, 3*12*60kg
8*12 erilaisia vatsarutistuksia + olkapään kuntoutusliikkeitä sarjatauoilla
sivutaivutus 3*20*20kg
selkälaite 3*12*45kg
rotary torso 3*15*20kg
venyttelyt

Mun enkat on nyt siis penkistä 80 kiloa ja mavessa 120 kiloa. Molempiin pitäis saada vielä 50% lisää niin alettais puhua maailmanluokan tuloksista. Ei taida ihan äkkiä irrota, mut ei se mitään, en mä kisoihin tahtoiskaan. Kiva vaan vertailla tuloksia :)

Yllättävän helppoa on ollut olla treenaamatta yläkroppaa ja kuntouttaa vaan tota olkapäätä. Henkisesti siis. Olisin kuvitellut hötkyileväni enemmän. Olen vaan ottanut ilon irti tästä alakroppaan keskittymisestä ja todennut, että ehtiihän sitä penkkitulosta parantaa ensi vuonnakin. Sellasen päätöksen olen tehnyt, että kolmas kerta toden sanoo: jos saan vielä kolmannen olkapäävamman niin sitten jää raskaat penkit mun osalta siihen. Riippumatta siitä, onko tavoite savutettu. Ei ole oman painon nostaminen jatkuvien vammojen arvoista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti