Sivut

keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

Aamuinen ihme-eliksiiri ja sen puute

Tässä on mun tyypillinen normaali aamupala (maidon ja floran määrä saattaa olla arvioitu yläkanttiin):





















ja tässä on mun tämän päiväinen aamupala:


Arvaatteko kummasta tulee kylläisempi olo?
Tuosta ylemmästä. Sen syötyäni tunnen olevani tyytyväinen ja vatsa täynnä. Tuon alemman setin jälkeen jäi vähän tyytymätön olo ja vatsa alkoi tuntua tyhjältä jo tunnin päästä. Kävin aamulla jättämässä passi- ja ajokorttihakemuksen poliisille, joten pääsin töihin kahvikupin ääreen vasta kaksi tuntia aamupalan jälkeen. Nälkä kaikkosi heti, kun sain vatsan täyteen maitokahvia ja vettä - kumpaakin noin puoli litraa ;)
Taitaapa olla kahvin ansiota, että toi mun normaali aamupala on niin täyttävä. Harmi vaan, ettei kahvi sovi ollenkaan yhteen paistettujen munien kanssa, enkä mä arkiaamuisin halua käyttää ylimääräistä aikaa juodakseni kahvin kotona erikseen. Koitan sinnitellä töihin asti. Toivottavasti tässä ruokavaliokokeilussa käy ilmi, ettei leipä ole syyllinen mun ilmavaivoihin ja pääsen palaamaan normaaliin aamupalaan!

Tänään salilla oli ihan hillitön ryysis. Onko miehiinkin iskenyt biitsikuntopaniikki? Vapaiden painojen puoli oli nimittäin täynnä miehiä. Naiset laitteita hinkkaamassa ei haittais mua yhtään ;)
Onneks tää mun yläselkä-hauispäivä on sellanen, ettei mulla ole mitään kaavoihin kangistunutta ohjelmaa, että tahtoisin aina tehdä samat liikkeet, samassa järjestyksessä. Pystyin ihan hyvin puikkelehtimaan sinne, missä oli vapaata. Ilman odottelua pääsin tekemään ylätaljaa, kulmasoutua ja hauiskääntöjä sekä crossaria ja kuntopyörää. Ihan kiva hiki tuli. Ainiin ja lämmittelyksi soudin soutulaitteessa, mikä oli äärettömän paljon miellyttävämpää tällä litteällä vatsalla :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti