Sivut

keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Puma-Katti

Nyyh! Mulla on kivat Puman lenkkarit, jotka hankaa kipeät kovettumat päkijöiden sisäsyrjiin :(
Ne on olleet mulla jo kauan, mutta aika vähän niitä on käytetty. Niissä on goretex päällys eli ne pitää vähän vettä ja on aika lämpöset - kesällä liian hoistavat, mutta nyt just sopivat. Käytin niitä eilen ja tänään, kun en halunnut heti tärvätä jenkeistä ostettuja uusia valkoisia lenkkareita, jotka ei pidä vettä ja vaikuttaa aika ohuilta.
Mun jaloissa ja/tai askelluksessa on kai jotain omituista, kun niin monet lenkkarit hankaa just tosta päkijän sisäsyrjästä. Kaipa siitä muutkin kengät vähän hankaa, koska noi kovettumat ei poistuneet kokonaan, vaikka olin talvella muutaman kuukauden lenkkeilemättä. Nyt jo nää kaksi lenkkiä sai ne pienet kovettumanalut kasvamaan kaksinkertaisiksi ja kipeytymään aika kurjasti. En todellakaan halua tehdä enää kolmatta lenkkiä noilla töppösillä!
Mitähän mä niille tekisin? Ihan turhaan ne on tuolla tilaa viemässä, jos en voi niitä käyttää. Mutta kun ne on Pumat ja nätit sini-keltaiset - tosi kivat ollakseen miesten lenkkarit. En oikein raaskis luopuakaan...
Jännä juttu muuten, että kaikki koskaan sovittamani Puman kengät on olleet huonon tuntuiset jalassa. Niitten mallit ei vaan sovi mulle. Myöskään kropaltani en ole Puman mittataulukon mukainen. Pöksyistä mulle sopii L, mutta yläosista XL, jos sekään. Puma-tyttö on päärynävartaloinen - minä en :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti