Sivut

keskiviikko 23. toukokuuta 2012

Aurinkostressi

Aurinko paistaa -> mä koen stressiä siitä, että pitäis olla koko ajan ulkona. Äskenkin piti kiiruhtaa lenkille heti ruuan jälkeen. Vietin tunnin pururadalla kävellen ja hölkäten. Keskisyke 142 on itse asiassa yllättävän matala. Joko mä olen oppinnut hölkkäämään hitaammin kuin viime vuonna tai mun kunto on parempi kuin luulen ;)
Pohkeet kyllä anoo armoa, kun ne oli jumissa jo sirkuksessa pomppimisesta ja nyt ne sai vielä hölkkäkyytiä. Mä meen sellasilla päkijäaskelilla, jotka ottaa pohkeiden lihaksiin paljon enemmän kuin kanta-askeleet. Aamulla sängystä noustessa pohkeet oli jäykät ja kipeet kuin mummolla. Kauheeta kyllä vanhuksilla, jos niillä on kaikki lihakset joka aamu yhtä jäykkänä. Täytyy ottaa tehovenyttelykuuri pohkeille!
Nyt olen taas sisällä ja harmittelen, kun en ole ulkona. Pakko kuitenkin sinnitellä loppuilta sisällä pakaaseja pakaten, koska huomenna lähdetään suoraan töistä mökille ja siellä saa sit olla ulkona :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti