Sivut

sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Neljästi viikossa - sehän riittää!

Tällä ja viime viikolla olen ehtinyt kuntoilemaan vain 4 kertaa viikossa, mikä siis ei vielä ole mitenkään kamalan vähän, mutta musta tuntuu, etten ole tehnyt juuri mitään, kun olen tottunut vetämään täysii viidesti viikossa ja nyt noista neljästä kerrasta suurin osa oli vain peruskuntoharjoittelua. Ja voi kamala, tuleva viikkokin näyttäis siltä, etten ehdi kuin neljästi kuntoilemaan! Koska tiistaina on hieronta ja rangea ei lasketa kuntoiluksi, mut siellä on pakko käydä, kun ei halua lähteä pelaamaan täysin talviterässä. Oon ajatellut rangelle menoa jo pari viikkoa, muttei vaan oo saatu aikaiseks. Eilenkään ei sit lopulta menty, vaikka se aurinko tulikin esiin. Siinä vaiheessa iltapäivää oli vaan jo ihan tämmönen olo:



Mä oon nähnyt monissa blogeissa peilin kautta otettuja omakuvia. Miten te sen teette?!?!
Mulla kädet tärisee ja kuvista tulee ihan tuhruisia ja useimmiten kuvaan osuu vain puolet minusta, kun käsi liikkuu heti, kun siirrän katseen kännykästä peiliä kohti. Parhaimmillaan tulee tämmösiä otoksia:


Tuon näköisenä olin siis tänään liikenteessä Leppävaaran lenkkipoluilla. Saa morjestaa, jos kävelee vastaan :)
Lenkki kesti 1,5h ja sisälsi kävelyn lisäksi 8*30 askelta askelkyykkykävelyä, jossa syke nousi 170-180:een.  Koko reissun keskisyke oli 139.

5 kommenttia:

  1. Mielettömän hieno ulkoilutakki :) Eikä noissa kuvissa nyt mitään vikaa oo :)

    VastaaPoista
  2. On hieno takki! Ja askelkyykkykävely on superia! :-)

    VastaaPoista
  3. Mäkin meinasin tulla kehumaan takkia, mut no lenkkarit on kyl kans ylisöpöt! Vaatis lähempää tarkastelua. :)

    VastaaPoista
  4. Mahtava päivä - kehuja satelee :D Kiitos!

    Lenkkareiden stoori oli tän blogin avauspostaus: http://pumpumkatti.blogspot.com/2011/08/haudi-hou-blogosfaari.html

    VastaaPoista