Sivut

torstai 16. elokuuta 2012

Kostea ilta

Aamulla luulin kännykän akun loppuneen mystisesti yön aikana, vaikka normaalisti se kyllä kstää ihan hyvin. Töissä huomasin kännyn kuitenkin olevan päällä ja vain näytön pysyvän mustana, vaikka mitä tein. Samsungin kotelo on niin sileä ja yhtenäinen, etten edes itse uskaltanut yrittää avata sitä. Onneks duunin IT pojat auttoi mua sen kanssa, vaikkei se olekaan työkännykkä :)
Siksi siis kierrätän toissapäiväisen aamupala-kuvan, kun söin tänään tasan saman setin:

Lounas: Kebab wok, oudon kuuloinen yhdistelmä, mut maku oli ihan OK

Ruoka, jonka söin töissä ennen Stadikalle lähtöä:

Ruoka, jonka söin kotona Stadikalta tultuani:

Iltapala, jonka söin just äsken (mystinen pikkupullo on Dr. Oetkerin vanilja-aromia):


Kerrankin muistin tehdä sen, mitä olen jo pitkään suunnitellut: Pidin sykemittaria!
Pyöräily töistä Stadikalle: 31min, 301kcal, avg 138
Vesijuoksu: 54min, 316kcal, avg 106
Pyöräily kotiin: 34min, 329kcal, avg 137

Pyöräilyssä keskisyke oli vähän kovempi kuin olin kuvitellut, kun taas vesijuoksussa se oli matalampi. Reilu vuosi sitten tehdyn polkupyöräergometrin mukaan mun peruskestävyyden alaraja on 112 bpm eli tollanen 106 ei oikeestaan enää ole kuntoilua. Mut ei se mitään - mä käyn Stadikalla, koska tykkään puljata vedessä ja jutella Elämyskamelin kanssa. On toi kevytkin puljaaminen parempi kuin pullakahvit ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti