Sivut

perjantai 24. elokuuta 2012

Sateinen perjantai-ilta

Mitä sillon tehdään? Lähdetään lenkille!
Mä en ole koskaan ennen lähtenyt lenkille, jos ulkona sataa jo valmiiksi. Mikähän ötökkä mua on purassu?
Etukäteen mä ajattelin, ettei mun todellakaan ole pakko lähtee lenkille, jos en halua, mut sit kuitenkin tavallaan halusin. Kaupasta kotiin kävellessä siellä oli kivan raikas keli, vaikka ikkunasta ulos katsoessa näytti synkältä. Olin jo ihan hermona epätietoisuudesta, kun en tiennyt, mitä haluan! Siippa lähti pelaamaan sulkista ja sanoi jotain tän suuntaista: Lähde vaan lenkille - jälkikäteen oot kuitenkin tyytyväinen, että lähdit. Ja oikeassahan tuo oli :) Jaksoin painaa tunnin hurjalla keskisykkeellä 156 ja max oli 180.
Mulle on ennekin käynyt näin, että kunnon syöpöttelypäivän jälkeen jaksaa juosta kuin villivarsa. Meillä oli eilen duunin syyskauden avajaispäivä, johon kuului ensin vähän strategia- yms. esityksiä ja sitten tutustumista Heurekaan sekä illallinen Mummolassa. Tuli kunnon tankkauspäivä, kun noudatin buffetpöydässä Omegawaven ohjetta "go for it" ;)

Heurekassa oli laite, jolla sai tehdä kolikon omalla kuvallaan. Valitettavasti vain yksi kappale sisältyi lipun hintaan. Muutenhan mä olisin perustanut oman valuutan tän horjuvan €uron tilalle ;)


T-Rexin poikaset oli just kuoriutumassa:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti