Sivut

torstai 12. tammikuuta 2012

Karmivaa keilailua

Annoin isille ja äitille joululahjaksi lupauksen viedä heidät keilaamaan ja syömään. Jos itsellä kolmekymppisenä on jo kaapit täynnä materiaa niin voitte kuvitella, miten paljon sitä onkaan kuusikymppisillä vanhemmilla! Tänään sitten käytiin Sellossa paiskomassa palloja ja Retrossa lehtipihvillä. Oltiin kyllä kaikki niin usvasen huonoja, että hävettää. Kahden sarjan yhteispisteet: minä 217, isi 197, äiti 175.
Isi sanoi keilanneensa viimeksi noin viisi vuotta sitten ja liukkaissa keilakengissä se näytti alussa lähinnä Bambilta lammen jäällä. Ekan sarjan se hävis ku ankka, mutta tokan sarjan se jo voitti. Mä voitin ekan ja hävisin tokan. Äiti oli molemmissa toisena. Äiti oli keilannut viimeksi noin 20 vuotta sitten ja alussa oli muuvit ihan hukassa - oli aika järkytys nähdä oman äidin köpöttelevän kuin mummo. Onneksi se taito löytyi ja liikkeet sulavoitui. Enhän mä nimittäin oikeasti ole niin vanha, että mun äiti olis joku mummo ;) Ravintolapöydässä äiti totesi keilauksessa ihan tulleen hiki. Sieltä suunnalta en ainakaan ole perinyt tai oppinut urheilullista elämäntapaa! Mun laskuissahan tää oli siis lepopäivä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti