Sivut

maanantai 30. tammikuuta 2012

Värjäilyä ja värjöttelyä

Että mä inhoon pakkasta! Monet näsäviisaat sanoo olevan ihanaa, kun on neljä vuodenaikaa, mutta kyllä kolmekin riittäis. Talvi pois! Säätiedotus näyttää siltä, että ihan sopivaan aikaan on loma tulossa :)
Lomaan valmistautuminen alkoi tänään toden teolla. Mulla oli töissä jalassa ne farkut, jotka aion laittaa matkalle päälle, ettei ne olis suoraan pesusta tulleen tiukat ennen 20 tunnin matkaa. Harkitsin jo verkkareita, mut siippa ei oikein tykännyt ajatuksesta. Se on meillä se, joka välittää enemmän tyylikkyydestä ;)
Kävin ottamassa kestovärin ripsiin niin lomalla tuntee olevansa nätti ilman meikkiä. Mun meikkivierotus on muuten sujunut oikein hyvin. Tavallisena työpäivänä en käytä enää mitään. Jos on jotain erityistä töissä tai töiden jälkeen niin sitten meikkaan sen kunniaksi - tai itsevarmuutta tuomaan. Pakkeli päällä ei pelota ;)
Päivän toinen värjäys olis vielä edessä. Siipan tukka pitää leikata ja värjätä kolmen viikon välein. Mähän olen siis lähes ammattiparturi, kun tätä on jatkunut jo yli 10 vuotta. Eli vähintään 170 kertaa olen tuota päätä kyninyt! :D

2 kommenttia:

  1. Mä allekirjotan heti ton lakiehdotuksen jos saatais jotenki talvi pois !
    Rupes oikeen mielenkiinto herään, että millanen kampaus siipalla mahtaa olla ?? Kuva kehiin :)

    VastaaPoista
  2. Hih, tällä hetkellä vedän takaa ja sivuilta neljän millin koneella ja päältä 11 millisellä. Joskus ennen leikkasin päältä ihan saksilla ja sivuilta ja takaa kuuden millin koneella. Mut nyt se on mieltynyt lyhyempään.
    Mä vähän salaa toivon, että kaljuuntuminen lähtis jo käyntiin niin saisin vain suristella kaikki pois ;)

    VastaaPoista