Sivut

torstai 5. huhtikuuta 2012

Farkut tuli valmiiksi

Mä tykkään saada asioita valmiiksi. Jopa hulluuteen asti. Farkut kului puhki haaroista ja mä iloitsen siitä, että ne tuli valmiiksi. Koska tokihan vaatteet pitää käyttää loppuun ennen kuin ne voi heittää pois. Nää oli kuitenkin ihan hyvät farkut. Olen käyttänyt niitä paljon - selvästikin. Muttei ne täydelliset olleet. Reisistä vähän tiukat ja vyötäröstä vähän väljät - kaukana täydellisestä istuvuudesta. Käyttökelpoiset kuitenkin ja ison vyötärön ansiosta mukavat myös turboturvotuspäivinä. Niitä muuten on taas ollut koko tämä viikko. Kävi pari kämmiä ja söin vahingossa E415:ttä perjantaina, lauantaina ja maanantaina. Hups. Minkä tahansa ruokavaliorajoituksen noudattaminen on näköjään hirvittävän vaikeeta - ei ainoastaan kalorimäärän rajoituksen noudattaminen.
Ihmetyttää kyllä, miten noin kauan sitten syödyt murkinat turbottaa vielä tänäänkin... Joko jossain tosi yllättävässä paikassa on ollut piilossa E415:ttä tai aamuisin syömäni ruisleipä on ollut liian tuoretta. Tarkkailu jatkuu!

NOMO Jeans haki viime viikolla Facebookissa kurvikaita naisia uuden farkkumalliston koekäyttäjiksi. Mä tietenkin ilmoittauduin vapaaehtoiseksi, kun muutamasta sovituskerrasta olis saanut palkkioksi kahdet mittojen mukaan tehdyt farkut. Tällä viikolla olis tullut kutsu, jos olis tullakseen eli ilmeisestikään en päässyt mukaan testiryhmään. Harmi. Pitää kai sit kaivaa kuvetta ja ostaa Nomot rahalla. Toistaiseksi en ole raaskinut, kun koko ei ole pysynyt samana. Ensin laihdutin, sitten lihoin takaisin ja nyt tietty toivon laihtuvani vähän ja hitaasti tai ainakin kiinteytyväni paremman muotoiseksi... Koskaan ei tunnu olevan hyvä aika sitoutua kalliisiin mittatilausfarkkuihin, joiden tietty toivois olevan sopivat aikasten pitkään. Varsinkin nyt, kun sain jenkeistä ostettua hyvät farkut. Toisaalta nyt noi yhdet tuli valmiiks, joten mulla on taas vain kahdet käytössä...
Kerroinko muuten jo, että ameriikan ostokset meni vain 33% putkeen? Yhdet sopivat farkut, yhdet pienet farkut ja yhdet isot suorat housut siitä lopulta jäi käteen (tai jalkaan). Ilmeisesti yksiä farkkuja olin sovittamassa vatsa tyhjänä ja lievässä nestehukassa ja täysin turvotuksetta - ja niitä suoria housuja sitten täysin päinvastaisessa olotilassa. Onneks ei olleet kovin kalliita ja mulla kuitenkin on vaarana lihoa ja toivona laihtua, joten voi ne joskus vielä sopia :D ja taas palataan tähän samaan teemaan: mun suurin syy haluta laihtua on vaatteiden mahtuminen päälle. Varsin pinnallista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti