Sivut

keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

Paperit kuntoon ja ei kun kääkkääntymään!

Tänään aamulla kävin hakemassa passin ja ajokortin uudella nimellä. Toivottavasti passille tulee käyttöä jo kesällä. Jouluna nyt viimeistään pakko tulla! Hölmönä en tajunnut ajoissa tilata uusia luottokortteja. Tilaus lähti vetämään eilen, joten niitä saa vielä hetken odotella.

Töissä en enää seisoskele yksin - kaksi työkaveria nosti pöytänsä tänään iltapäivällä. Olen trend setter! :D
Toisaalta alan selvästikin jo lähestyä keski-ikää, kun olen ruvennut höpöttelemään kaupan kassoille. Kääk! Nuori Simo aina toteaa ääneen, kuinka monta kappaletta mitäkin on tulossa, jos ostaa useamman samanlaisen. Joskus olin sattumalta kauhonut kärryyn parittoman määrän mustikkapusseja, jolloin Simon äänensävy oli varsin hämmästynyt. Selittelin sitten, etten ollut laskenut niitä vaan kauhonut vaan satunnaisesti. Simo kertoi, että yleensä ihmiset ostaa aina parillisen määrän tollasia juttuja. Totta tosiaan, niin minäkin teen, jos lasken määriä. Tänäänkin ostin kuusi purkkia rahkaa. Otan niitä aina neljä tai kuusi, en koskaan viittä. Kuusi purkkia rahkaa ei hämmästytä Simoa pätkääkään. Oli pakko kysyä, onko rahkan menekki kasvanut, kun kaupan yläkertaan tuli punttisali. Simo itse ei ole ollut tuossa kaupassa aikaan ennen punttisalia, mutta osasi verrata edelliseen työpaikkaansa: esim. kolme vuotta sitten siellä toisessa kaupassa ei myyty rahkaa juuri lainkaan. Erkkua siellä ei edes ollut valikoimissa. Nykyään taas rahkaa menee tosi paljon. Joskus multa on jäänyt rahka ostamatta, kun Erkkuhylly on huutanut tyhjyyttään!

Tänään kävelin Liilan Talon Lenkin aikaan 1h 4min keskisykkeellä 129. Oon ihan pöllö, kun en voi käydä edes rennolla iltakävelyllä ilman, että mittaan suoritusta ja yritän parantaa sitä joka kerta! Mua nimittäin oikeesti vähän harmitti, kun aikaa meni minuutti enemmän kuin viimeksi. Toisaalta keskisyke oli matalmpi, että jonkinlainen enkka sentään tuli :D
Kävelyn jälkeen myös venyttelin (huom huom Päivi ;) Jalat on kyllä tosi jumissa. Pitäis varmaan venytellä vielä uudestaan. Se vaan on niin tylsää. Siippakin katsoo jotain teknologiatutoriaaleja netistä, eikä mitään kiinnostavaa telkkarista. Toivottavasti huominen hieronta on hemmottelun lisäksi myös hyödyllistä ja sitä saa myös jaloille. Ollaan nimittäin menossa mun kääkkääntymisen kunniaksi Flamingo Spahan ja molemmille on varattu Lever-Lever® - Energisoiva hieronta :)
Mä arvasin, ettei siippa ehdi ja jaksa mitään yllätystä tai lahjaa hommata, joten pohdin pääni puhki, mitä tahtoisin tehdä. Sit yhtäkkiä suihkussa tajusin, että suihkussa on ihanaa, mut kylpylässä on vielä ihanampaa - vähän kuin suihku potenssiin kolme. Yllättäen siippa suostui heti viemään mut puljaamaan ja se taisi jopa itse ehdottaa, että varattais jotkut hoidotkin. Ja vähän nolona pyysi, jos mä voisin valita ja varata, kun mua se kuitenkin enemmän kiinnostaa. Mikäs siinä, kun isäntä maksaa! ;)

6 kommenttia:

  1. Sä oot kyllä todella vanha, kun juttelet kaupantädin kanssa. Mä otan pakasteita aina sen verran kuin mitä vilustumatta saa (vaihtelee vuodenajan eli vaatetuksen mukaan), mut kukaan ei toistaiseksi ole ihmetellyt lukumääriä. Mut niin söpöö!

    VastaaPoista
  2. Nuori Simo ei oo mikään täti!
    Mut kyllä mä sen yhden tädinkin kanssa juttelen *blush*

    VastaaPoista
  3. ei sulloo vielä mitään hätää, juttele ihan rauhassa... mutta mä ostin eilen paula koivuniemen cd:n !!!!!!!!!!!!! se jos mikä on oire kääkkäytymisestä :(

    VastaaPoista
  4. Kiitos täälläkin :)
    Mä oon sit syntymäkääkkä - oon tykännyt Paulasta lapsesta asti, kun äitillä on sen levyjä :)

    VastaaPoista