Sivut

torstai 14. kesäkuuta 2012

Kyykkyyn, ylös, vasen, oikee, nosta koipee!

Askelkyykyissä ei juurikaan käytetä takareiden lihaksia. Sen sain huomata tänään. Ja se on onni, sillä sain takareiteni kipeiksi tekemällä eilen suorin jaloin maastavetoja meidän parittomalla puntilla (outo 11,75kg). Koin laiminlyöneeni selkälihaksia, joten niitä piti jumpauttaa. Vähän jänskätti noilla jaloilla lähteä tavoittelemaan tälle päivälle suunniteltua 80 askelkyykkyä, mutta hyvin se lopulta meni. Tein 1h 28min kävelylenkin ja siellä seassa askelkyykkyjä 80 + 3*40. Koko touhun keskisyke oli 132 ja se oli varmaan myös saatujen hyttysenpistojen määrä ;) Ei muuta ku Zyrtecit esiin!
Jos nyt ens tai sitä seuraavalla viikolla tulis joku sellanen päivä, jolloin jalat tuntuis olevan täysin kivuttomat ja hyvissä voimissa niin voisin koittaa tehdä mun tavoitteena olevat 100 askelkyykkyä putkeen. Maltankohan vaan koskaan ottaa niin iisisti, että olis jalat ihan sataprosenttisen tuntuiset? :D

Eilen olin radikaali ja otin mun iänikuisten kanasubien sijasta tonnikalasubin. Epic fail! Siinä tonnikalasössössä on tietenkin majoneesia ja majoneesissa on tietenkin ksantaanikumia. Olipas taas masu pipi ja tuskaista istua palavereissa :( ja otti päähän kuin sitä kuuluisaa oravaa. Yksi samperin lisäaine rajoittaa elämää ihan hirveesti!
Mä alan kyllästyä kaikkiin ruokiin, mitä mä tavallisesti syön. Tuntuu, että mun ruokavalio on kauheen rajattu, kun koitan syödä terveellisesti ja välttää tota lisäainetta ja lisäksi kotona murkinan pitää kelvata siipallekin. (Se on vähän ronkelimpi kuin minä ;) Käytännössä mä päädyn tinkimään vuoron perään noista jokaisesta rajoituksesta, koska ne vaan on liian rajoittavia. Syön ceasarsalaattia, koska se on niin herkkua, vaikka siinä onkin salaatinkastiketta, jossa on ksantaanikumia. Joskus käydään pitsalla, jos siippa sitä kovasti haluaa, vaikka se onkin epäterveellistä, eikä edes mun mielestä megahyvää. Ja tottakai joskus syödään eri ruokia, mutta silloinkin mulla on vaikeuksia valita jotain terveellistä, jos siippa valitsee makkaraperunat grilliltä ;)
Joka päivä töiden jälkeen esiin nousee sama ahdistava kysymys "Mitä tänään syötäisiin?"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti