Sivut

keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Riemulenkki

Jos mä olisin mun PT niin mä sanoisin mulle: "Sun ei tarvitse koskaan juosta, jos sua ei huvita. Kävely riittää oikein hyvin. Mutta jos sä oot sattumalta vaikkapa nostanut eilen 80 kiloa penkistä ja sun tekis mieli tanssia riemusta niin voit kyllä ihan hyvin juostakin. Ei niitä polvia niin paljon tarvii säästellä!"
Niinpä mä sit juoksin kaikki ylämäet ja noin puolet tasamaasta. Alamäethän on polville pahimmat, joten ne on hyvä kävellä. Tai siis juoksin ja juoksin - 58min, 7,18km, avg 7,4km/h, keskisyke yllättävän matala 149.
Askelkyykkyjen tekeminen auttaa selvästi ylämäkeen juoksussa. Meni paljon kevyemmin kuin viime kesänä. Tuntui mukavasti hanurissa, mutta jaksoin yllättävän helposti sen pisimmän ja jyrkimmänkin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti