Sivut

torstai 21. kesäkuuta 2012

Siivekäs kissa

Virallinen valvoja sanoi mulle eilen, että mun siivet on kasvaneet! Leuanvetotreenit siis näkyy jossain :D
Huonona puolena on sitten se, että paidat kinnaa kainaloista. Eilinen lenkkipaita sai siipan huomaamaan koko asian.

Kuten maanantaina kerroin, meiltä jäi eläkkeelle yksi tyyppi, joka oli ollut talossa 38 vuotta. Tänään ilmestyi intraan juttu kahdesta muusta vastikään eläkkeelle jääneestä hepusta, joilla myöskin oli kunnioitettava ura takana - 37 ja 31 vuotta. Mä tykkään mun työpaikasta tosi paljon ja mun mielestä nää eläkeuutiset on selvä hyvän työpaikan merkki. Moni on viihtynyt todella pitkään, eikä väkeä ole irtisanottu vähän ennen eläkeikää. Se tuntuu olevan poikkeuksellista nykypäivänä!

Nyt on lohi ja potut tulilla ja ruuan jälkeen lähden kylläisenä kauppaan. Eiköhän siellä vielä myöhemminkin ole jotain ruokaa jäljellä ;) Tänä vuonna vietetään Juhannusta stressittömästi kotona ja golfkentällä. Pitää varmaan kuunnella ruuhkatiedotteita radiosta ja myhäillä kotona olemisen erinomaisuutta :D

Leppoisaa aatonaattoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti