Sivut

sunnuntai 30. lokakuuta 2011

KOHUkolmekybäset!

Oltiin eilen juhlissa nimeltä Långstrumpin ja Handymanin KOHUkolmekybäset! (Katso kuvat!) :D Loistavat bileet! Sääliksi käy niitä, jotka ei päässet paikalle!
Mulla sattui onnekkaasti olemaan kampaaja, joten sain melkoisen kohubiletukan ;)


Mä olen näköjään vähän ronkeli sen suhteen, kenen seurassa mulle viina maistuu. Viime viikonloppuna laivalla ei oikein uponnut, mutta nyt omien kavereiden seurassa maistui niin hyvin, että melkein on tukka kipeenä! (Siipan kohdalla voidaan jättää toi 'melkein' pois ;)

Tajusin jännän ilmiön, joka on tullut iän ja terveellisten elintapojen myötä. Mä en enää syö ja juo ihan holtittomasti jokaisen tilaisuuden tullen vaan ainoastaan tärkeimmissä tilaisuuksissa. Nykyään se on tavallaan kohteliaisuus, jos mä päästän irti syömä/juoma-kontrollista. Tyyliin ajatuksella "Sun juhlat on mullekin niin iso juttu, että tänään en välitä ruokavaliosta tai pelkää krapulaa ja huomisen lenkin väliin jäämistä."

Ajatteleeko muut samoin?
Musta ainakin tuntuu, että usein ihmiset pahoittaa mielensä, kun heidän tarjoomuksistaan kieltäydytään. Vai kuvittelenko sen vain? Mähän saatan tulkita väärin siksi, että itse tiedän omalla kohdallani kieltäytymisen olevan merkki siitä, että tämä tilanne ei nyt ole sortumisen arvoinen. Esim. työkaverin paluu työmatkalta ei ole mulle sen arvoinen tapaus, että söisin tuliaiskarkkeja ja ottaisin riskin joutua sokerikierteeseen loppupäiväksi.

6 kommenttia:

  1. Aikas ihana Katti! :) Kiva nähdä kasvot tekstien takana. ;)

    Ryyppäjäisvalikointiin (sun bileissä ryyppään ja sun en, ähäskutti!) voin hyvin yhtyä, noin se menee miulakin. Tosin nyt on ollu niin kurjia pippaloita, ettei ole tarvinnut yli 1,5 vuoteen pulloa juurikaan aukoa. ;)
    Mutta tässä elämäntilanteessa ajattelen hyvinkin noin ja itse asiassa tarkemmin mietittynä, tuo ajatus oli vallassa ku aikaa ennen raskautta ja tyttöä.

    VastaaPoista
  2. Olen samoilla linjoilla... en juo joka käänteessä ja valikoin tilanteet, joissa haluan nautiskella Alkon antimia ja hyvää pöperöä. Usein alkaa vaan ketuttamaan, jos seura ei ole sitä kaikista parhaimpaa ja oma sänky tuntuu paljon mukavammalta. :D Ja muutenkin vanhemmalla iällä katson kuinka paljon pämppään, sillä ei ole kuitenkaan sen arvoista, että menee muutamat seuraavat päivät ihan pilalle. :)

    Useimmiten olen selvinpäin ja olen hyvissä ajoin nukkumassa. :D

    VastaaPoista
  3. Samaa juttua on tullut itsekin ihmeteltyä, ryyppäminen on jäänyt lähes kokonaan, nyt vkl tuli nautittua muutama avopuolison kanssa.. ja viimeviikonloppuna olisi sallinut itselleni ihan partyamisen, mutta ei sitä sitten jotenkin malta. Huonossa seurassa ei edes harkitsisi dokaamista, tuntuu tuhlaukselta.

    VastaaPoista
  4. Mä oon niin samaa mieltä! :D Tohon tekstiin oli niin helppo samaistua. Ajatusmaailma liittyy varmaan juurikin terveellisiin elämäntapoihin ja jonkinasteiseen "urheiluhulluuteen". Itselle antaa luvan irrotella vaan sillon kun oikeesti tunuu että porukka ja fiilis on sille sopiva!

    VastaaPoista
  5. Totta muuten! Ite en ois tota tajunnutkaan mutta näin se menee: tänä vuonnakin on ollu vaan kahdet bileet jotka on saaneet mut syömään JA juomaan, ja sit vaan yks illanvietto joka on saanu mut syömään. Vielä kun tää toimis niinkin että syön karkkia vaan silloin kun on joku kunnon tapahtuma...

    VastaaPoista
  6. Jännä homma, että kaikki kommentoijat on samaa mieltä. Ja kivaa, että kirvoitti näin paljon kommentteja :)

    VastaaPoista