Sivut

perjantai 14. lokakuuta 2011

Tööt


Mä oon nyt jo pari viikkoa ollut epänormaalin väsynyt. Tuleehan näitä kausia joskus, mutta yleensä ne on paljon lyhyempiä. Mistä tää voisi johtua?
Väsymys alkoi juuri Sokerittoman Syyskuun loputtua. Yritän olla itselleni raadollisen rehellinen, mutten siltikään koe syöneeni älyttömästi herkkuja. Olihan tossa kuun alussa pari törkeetä mässypäivää ja sen jälkeenkin olen monena päivänä syönyt jotain pientä - mutten koko ajan ja niin paljon, että väsymys voisi johtua liiasta sokerin syönnistä. Eihän?
Nyt on syksy. Päivät lyhenee silmissä. Ulkoliikunta vähenee ja senkin vähän aikana ei enää saa kunnolla aurinkoa. Olisiko aika lappaa enemmän Deetä ääntä kohti? Ei se mitään ota jos ei annakaan. Ostin uuden purnukan ja päiväannos nousee nyt 30 mikrogrammaan. Toivottavasti tulee edes lumevaikutus ;)
Onneks mä oon jo ajat sitten oppinut, että väsymyksestä huolimatta kannattaa lähteä kuntoilemaan. Siellä kyllä piristyy ja tulee hyvä mieli :)
Tänään suuntasin vaihteen vuoksi uimahallille. Tunnin verran polskin, vähäsen uiskentelin ja enimmäkseen vesijuoksin. Aika tylsää puuhaa se on yksinään. Oli ikävä Stadikan karavaania. Sinnittelin kuitenkin sen ajatuksen voimalla, että mulle tekee oikein hyvää harrastaa välillä kevyttä palauttavaa liikuntaa. Onneks se tosiaan on niin kevyttä, ettei tarvii suun kautta hengittää, sillä mä kynnän niin syvällä, että menis välillä vettä suuhun, yäk. Sitä vois melkein kuvitella olevansa lihaksikas, kun kaikilla muilla oli hartiat reilusti veden pinnalla, mut mulla ne oli koko ajan veden alla, samoin kuin leuka. Rasvahan kelluu vedessä ja lihakset uppoaa. Tai sit mulle sattui jotenkin viallinen vyö, joka ei kelluttanut normaalisti...ei se kyllä silmämääräisesti siltä näyttänyt ;)

2 kommenttia:

  1. Karavaani kulkee tällä hetkellä Urheilutalolla ja silloin tällöin Mäkelänrinteessä, tälläkin viikolla jo yhteensä viitenä päivänä. Joskus hydrobikkiä, toisinaan vesijuoksua. Joskus kunnolla syke 160:ssä, toisinaan rennosti 120:ssä. Aina hyvällä fiiliksellä ja lopuksi pääsee saunaan.

    VastaaPoista