Sivut

sunnuntai 25. joulukuuta 2011

Hihasta löytyi lihasta!


Eilinen joulujumppavideo oli mun ainut joululahja, mutta sitäkin loistavampi! Itse en olis osannut moista kuvata ja editoida, enkä todellakaan olis lähtenyt tollasta työtä ostamaan joltain ammattikuvaajalta. Itse tehdyt lahjat rulettaa! :)

Tässä vielä muutama selostus videon tapahtumista...
Mulla on melkein aina penkkipäivänä noi samat vaatteet, koska siippa on kehunut niitä mun parhaiksi ja siksi haluan tietty käyttää niitä aina silloin, kun siippa on mukana salilla :)
Tein penkkiohjelmani mukaisesti 4*3*57,5kg ja 4*2*65kg. Yllätyin iloisesti siitä, miten helposti toi 2*65kg nousi. Vasta 1,5 vuotta sitten 65 kiloa oli mun maksimi ykkönen! Nyt itse asiassa kolmannessa sarjassa tein sillä 3 kertaa, ihan itse - varmistaja vain seisoi vieressä katselemassa :)
Selkäposea katsoessaan siippa totesi mun selän olevan leveä. Niinhän sen toki bodarilla kuuluukin, mutta siinä vaiheessa on vitsit vähissä, kun 85cm rintsikat ei enää tahdo mahtua päälle ja isompia ei ole myynnissä...
Toi vatsalihasliike on mun oma hybridi, kun tavisrutistus on vähän kevyt, mut oikea linkkuveitsi vähän raskas. Tossa tulee kivasti staattistakin pitoa, kun jalkoja ei päästä koskemaan maahan kesken sarjan. Mun enkka on noita 20 putkeen.
Hauikset ei oikeesti kuulu penkkipäivään, mut siippa halus ikuistaa niitäkin filmille :D Yllätyin itsekin, miten kevyesti paukutin menemään 15 kilon punteilla ja 28 kilon tangolla yli 10 toiston sarjat. Voimat on kasvaneet, vaikken ole keskittynyt ollenkaan hauiksiin - pikemminkin laiminlyönyt niitä!
Penkkiohjelman mukaisesti tein vipunostoja 2*20 toistoa. 3 kilon punteilla eka sarja vielä meni, vaikka lopussa poltteli jo ihan kunnolla. Tokaa sarjaa en saanut tehtyä loppuun ilman paria välihuilia! Vissiin vähän liikaa päässyt tottumaan 12 toiston sarjoihin ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti