Sivut

tiistai 6. joulukuuta 2011

Luulot pois!

Kaktus kurkussa ja beduiinin sandaali suussa :( Onneksi sain sentään nukuttua normaalisti - ei mene vapaapäivä pilalle muuten kuin siltä osin, ettei pääse salille ;) Jos olis työpäivä niin menisin töihin, sillä olo on ihan hyvä, kunhan koko ajan voitelee kurkkua juomalla tai syömällä. Edellisen insomnia-kurkkukivun jälkeen päätin, että seuraavalla kerralla jään vaan tylysti saikulle, jos en pysty nukkumaan, vaikka päivisin olo olisikin muuten kelvollinen, vain väsynyt. Katsotaan, miten tää nyt etenee. Taikauskoinen kun olen, veikkaan saavani nukkua ihan ookoo, etten vaan saisi jäädä saikulle ;)

Se, ettei pääse salille, on kyllä aika merkittävä vapaapäivän pilalle meno. Ei mulla paljon muuta ohjelmaa tälle päivälle ollut suunnitteilla. Aiotaan käydä mainiossa naapuriravintolassamme Harakanpesässä syömässä ja illalla katsella vähän Linnan juhlia. Siipan 3D tulostin tuli eilen, joten se varmaan kasaa sitä koko päivän, illan ja yön. Se tuli siis osissa, miesten palapeli ;) Kasaus alkoi jo eilen illalla, kun mä katselin WALL-E:n ja Happy Feetin. Ne oli kyllä kivoja leffoja, mutta myös aika surullisia. Ja mä kun luulin valinneeni varmasti hyvän mielen leffoja!
Kaks leffaa putkeen oli jo aikamoinen saavutus mulle. Yleensä en malta niin kauan istua tekemättä mitään. Taisi olla jo vähän puhti pois, kun kolmeen vapaapäivään oli mahtunut paljon treeniä, siivousta, shoppailua ja muiden asioiden hoitamista sekä vielä ahkeraa kurkkukivun kehittelyä ;) Mulle TV:n katselu ja kirjojen lukeminen on eniten sellasta ajan tappamista, jos ei mitään fiksumpaakaan tekemistä ole tai on jo liian poikki tekemään mitään oikeesti...

Oletteko muuten huomanneet, että toi bloggerin automaaginen time stamp laittaa sen ajan, milloin tekstin kirjoittaminen on aloitettu, eikä julkaisuaikaa? Joskus mä vaihdan sen käsin, jos oon vaikka aloittanut jutun jo aamulla, mutta saan sen valmiiksi vasta illemmalla. Mut nyt en viitsi, kun aika on vain noin tunnin pielessä. Olen tätäkin kirjoittaessani käynyt välillä puuhailemassa muuta. Väärä aika jurppii silti, periaatteen vuoksi...

1 kommentti:

  1. Mun mielestä on vain kivaa että julkaisuajaksi tulee aloitusaika, se saa mut näyttämään paljon tehokkaammalta kuin oonkaan!

    VastaaPoista